Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19158
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Полякова, Р.О. | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-10T11:11:01Z | - |
dc.date.available | 2025-03-10T11:11:01Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Роль iндивiдуально-психологiчних особливостей у формуваннi професiйної спрямованностi старшокласникiв : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Роксолана Олександрiвна Полякова ; наук. кер. Лариса Iсакiвна Шрагiна . - ОНЕУ , 2024.-92с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19158 | - |
dc.description.abstract | Випускна кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. У роботі розглядаються особливості підліткового віку, професійне спрямування старшокласників, вплив індивідуальних особливостей на професійну орієнтацію школярів. У ході дослідження використано методи анкетування та психологічне тестування. Результати аналізу показали, що на вибір професії у старшокласників значний вплив мають такі індивідуально-психологічні фактори як мотивація до успіху, комунікативні, організаторські здібності, ціннісні орієнтації. Згідно з тестом професійної спрямованості Дж. Голланда, 51% старшокласників відносять себе до реалістичного типу. Між професійними типами та мотивацією успіху було встановлено достовірний кореляційний зв’язок (r=0,804; p<0,01). Також виявлений помірний зв’язок із здібностями комунікаційними та організаторськими (r=0,393; p<0,05). Практична значущість роботи. Отримані результати дослідження можуть допомогти в розробці рекомендацій для педагогів, психологів та кар'єрних консультантів щодо індивідуалізації процесу профорієнтації, з урахуванням психологічних особливостей учнів. Окрім того, результати дослідження можуть бути використані для вдосконалення шкільних програм, спрямованих на підтримку професійної орієнтації та самовизначення молоді. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Одеський Національний Економічний Універсітет | en_US |
dc.subject | професійна спрямованість | en_US |
dc.subject | старшокласники | en_US |
dc.subject | професійні типи особистості | en_US |
dc.subject | комунікативні та організаторські здібності | en_US |
dc.subject | ціннісні орієнтації | en_US |
dc.subject | мотивація успіху і невдачі | en_US |
dc.subject | career orientation | en_US |
dc.subject | senior schoolchildren | en_US |
dc.subject | professional personality types | en_US |
dc.subject | communication and organizational skills | en_US |
dc.subject | value orientations | en_US |
dc.subject | motivation for success and fear of failure | en_US |
dc.title | Роль індивідуально-психологічних особливостей у формуванні професійної спрямованості старшокласників | en_US |
dc.title.alternative | The Role of Individual Psychological Characteristics in the Formation of Career Orientation among Senior Schoolchildren | en_US |
dc.type | Diplomas | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Анотація_Полякова_Р.О..pdf | 128,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Диплом Полякова Р.О..pdf | 815,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Реферат_Полякова Р.О..pdf | 161,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.