Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19158
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолякова, Р.О.-
dc.date.accessioned2025-03-10T11:11:01Z-
dc.date.available2025-03-10T11:11:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРоль iндивiдуально-психологiчних особливостей у формуваннi професiйної спрямованностi старшокласникiв : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Роксолана Олександрiвна Полякова ; наук. кер. Лариса Iсакiвна Шрагiна . - ОНЕУ , 2024.-92с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19158-
dc.description.abstractВипускна кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. У роботі розглядаються особливості підліткового віку, професійне спрямування старшокласників, вплив індивідуальних особливостей на професійну орієнтацію школярів. У ході дослідження використано методи анкетування та психологічне тестування. Результати аналізу показали, що на вибір професії у старшокласників значний вплив мають такі індивідуально-психологічні фактори як мотивація до успіху, комунікативні, організаторські здібності, ціннісні орієнтації. Згідно з тестом професійної спрямованості Дж. Голланда, 51% старшокласників відносять себе до реалістичного типу. Між професійними типами та мотивацією успіху було встановлено достовірний кореляційний зв’язок (r=0,804; p<0,01). Також виявлений помірний зв’язок із здібностями комунікаційними та організаторськими (r=0,393; p<0,05). Практична значущість роботи. Отримані результати дослідження можуть допомогти в розробці рекомендацій для педагогів, психологів та кар'єрних консультантів щодо індивідуалізації процесу профорієнтації, з урахуванням психологічних особливостей учнів. Окрім того, результати дослідження можуть бути використані для вдосконалення шкільних програм, спрямованих на підтримку професійної орієнтації та самовизначення молоді.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський Національний Економічний Універсітетen_US
dc.subjectпрофесійна спрямованістьen_US
dc.subjectстаршокласникиen_US
dc.subjectпрофесійні типи особистостіen_US
dc.subjectкомунікативні та організаторські здібностіen_US
dc.subjectціннісні орієнтаціїen_US
dc.subjectмотивація успіху і невдачіen_US
dc.subjectcareer orientationen_US
dc.subjectsenior schoolchildrenen_US
dc.subjectprofessional personality typesen_US
dc.subjectcommunication and organizational skillsen_US
dc.subjectvalue orientationsen_US
dc.subjectmotivation for success and fear of failureen_US
dc.titleРоль індивідуально-психологічних особливостей у формуванні професійної спрямованості старшокласниківen_US
dc.title.alternativeThe Role of Individual Psychological Characteristics in the Formation of Career Orientation among Senior Schoolchildrenen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.