Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19158
Title: | Роль індивідуально-психологічних особливостей у формуванні професійної спрямованості старшокласників |
Other Titles: | The Role of Individual Psychological Characteristics in the Formation of Career Orientation among Senior Schoolchildren |
Authors: | Полякова, Р.О. |
Citation: | Роль iндивiдуально-психологiчних особливостей у формуваннi професiйної спрямованностi старшокласникiв : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Роксолана Олександрiвна Полякова ; наук. кер. Лариса Iсакiвна Шрагiна . - ОНЕУ , 2024.-92с. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Одеський Національний Економічний Універсітет |
Keywords: | професійна спрямованість старшокласники професійні типи особистості комунікативні та організаторські здібності ціннісні орієнтації мотивація успіху і невдачі career orientation senior schoolchildren professional personality types communication and organizational skills value orientations motivation for success and fear of failure |
Abstract: | Випускна кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. У роботі розглядаються особливості підліткового віку, професійне спрямування старшокласників, вплив індивідуальних особливостей на професійну орієнтацію школярів. У ході дослідження використано методи анкетування та психологічне тестування. Результати аналізу показали, що на вибір професії у старшокласників значний вплив мають такі індивідуально-психологічні фактори як мотивація до успіху, комунікативні, організаторські здібності, ціннісні орієнтації. Згідно з тестом професійної спрямованості Дж. Голланда, 51% старшокласників відносять себе до реалістичного типу. Між професійними типами та мотивацією успіху було встановлено достовірний кореляційний зв’язок (r=0,804; p<0,01). Також виявлений помірний зв’язок із здібностями комунікаційними та організаторськими (r=0,393; p<0,05). Практична значущість роботи. Отримані результати дослідження можуть допомогти в розробці рекомендацій для педагогів, психологів та кар'єрних консультантів щодо індивідуалізації процесу профорієнтації, з урахуванням психологічних особливостей учнів. Окрім того, результати дослідження можуть бути використані для вдосконалення шкільних програм, спрямованих на підтримку професійної орієнтації та самовизначення молоді. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19158 |
Appears in Collections: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Анотація_Полякова_Р.О..pdf | 128,4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Диплом Полякова Р.О..pdf | 815,29 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Реферат_Полякова Р.О..pdf | 161,22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.