Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19158
Назва: Роль індивідуально-психологічних особливостей у формуванні професійної спрямованості старшокласників
Інші назви: The Role of Individual Psychological Characteristics in the Formation of Career Orientation among Senior Schoolchildren
Автори: Полякова, Р.О.
Бібліографічний опис: Роль iндивiдуально-психологiчних особливостей у формуваннi професiйної спрямованностi старшокласникiв : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Роксолана Олександрiвна Полякова ; наук. кер. Лариса Iсакiвна Шрагiна . - ОНЕУ , 2024.-92с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: професійна спрямованість
старшокласники
професійні типи особистості
комунікативні та організаторські здібності
ціннісні орієнтації
мотивація успіху і невдачі
career orientation
senior schoolchildren
professional personality types
communication and organizational skills
value orientations
motivation for success and fear of failure
Короткий огляд (реферат): Випускна кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. У роботі розглядаються особливості підліткового віку, професійне спрямування старшокласників, вплив індивідуальних особливостей на професійну орієнтацію школярів. У ході дослідження використано методи анкетування та психологічне тестування. Результати аналізу показали, що на вибір професії у старшокласників значний вплив мають такі індивідуально-психологічні фактори як мотивація до успіху, комунікативні, організаторські здібності, ціннісні орієнтації. Згідно з тестом професійної спрямованості Дж. Голланда, 51% старшокласників відносять себе до реалістичного типу. Між професійними типами та мотивацією успіху було встановлено достовірний кореляційний зв’язок (r=0,804; p<0,01). Також виявлений помірний зв’язок із здібностями комунікаційними та організаторськими (r=0,393; p<0,05). Практична значущість роботи. Отримані результати дослідження можуть допомогти в розробці рекомендацій для педагогів, психологів та кар'єрних консультантів щодо індивідуалізації процесу профорієнтації, з урахуванням психологічних особливостей учнів. Окрім того, результати дослідження можуть бути використані для вдосконалення шкільних програм, спрямованих на підтримку професійної орієнтації та самовизначення молоді.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19158
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.