Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19161
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТіщенко, І.В.-
dc.date.accessioned2025-03-10T11:25:40Z-
dc.date.available2025-03-10T11:25:40Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТіщенко І.В. Роль глибинних iнтерв'ю в побудовi успiшного бiзнесу:психологiчний пiдхiд : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Iрина Валерiївна Тiщенко ; наук. кер. Володимир Васильович Пундев . - ОНЕУ , 2024.-96с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19161-
dc.description.abstractМагістерська кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. У роботі розглядаються теоретичні аспекти застосування глибинних інтерв’ю, зокрема їх історичний розвиток, сучасне розуміння та психологічні аспекти використання у вивченні поведінкових чинників, які впливають на бізнес- процеси. Проаналізовано сучасні теоретико-методологічні та науково- практичні підходи до використання цього методу в бізнесі. Емпірична частина роботи ґрунтується на результатах міждисциплінарного дослідження мешканців елітних житлових комплексів міста Одеси, у якому взяли участь 164 респонденти (57% жінок та 43% чоловіків). В ході дослідження встановлено, що безпека району є ключовим фактором вибору житла для 89% опитаних. Було виявлено, що низькоповерхова забудова позитивно корелює з рівнем задоволеності: мешканці таких будинків у 78% випадків відзначали високий рівень задоволення житловими умовами. Виокремлено значущі аспекти, які впливають на переваги респондентів, зокрема вид з вікна (важливий для 72% опитаних), кількість сусідів (61%), близькість до моря (68%) та ефективність домоуправління (64%). Отримані дані дозволили провести кількісний і якісний аналіз, що сприяло розробці практичних рекомендацій для бізнесу. Практичне значення дослідження. Результати роботи можуть бути використані для підвищення ефективності управлінських рішень у бізнесі, зокрема у сфері маркетингових досліджень, розробки клієнтоорієнтованих стратегій і вивчення споживчих уподобань. Рекомендації можуть бути корисними для керівників, маркетологів, HR-спеціалістів та психологів, які працюють із поведінковими аспектами у бізнесі.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський Національний Економічний Універсітетen_US
dc.subjectглибинні інтерв’юen_US
dc.subjectбізнес-процесиen_US
dc.subjectповедінкові чинникиen_US
dc.subjectпсихологія бізнесуen_US
dc.subjectуправлінські рішенняen_US
dc.subjectспоживчі уподобанняen_US
dc.subjectin-depth interviewsen_US
dc.subjectbusiness processesen_US
dc.subjectbehavioral factorsen_US
dc.subjectbusiness psychologyen_US
dc.subjectmanagerial decisionsen_US
dc.subjectconsumer preferencesen_US
dc.titleРоль глибинних інтерв’ю в побудові успішного бізнесу: психологічний підхідen_US
dc.title.alternativeThe role of in-depth interviews in building a successful business: a psychological approachen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.