Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19161
Title: Роль глибинних інтерв’ю в побудові успішного бізнесу: психологічний підхід
Other Titles: The role of in-depth interviews in building a successful business: a psychological approach
Authors: Тіщенко, І.В.
Citation: Тіщенко І.В. Роль глибинних iнтерв'ю в побудовi успiшного бiзнесу:психологiчний пiдхiд : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Iрина Валерiївна Тiщенко ; наук. кер. Володимир Васильович Пундев . - ОНЕУ , 2024.-96с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський Національний Економічний Універсітет
Keywords: глибинні інтерв’ю
бізнес-процеси
поведінкові чинники
психологія бізнесу
управлінські рішення
споживчі уподобання
in-depth interviews
business processes
behavioral factors
business psychology
managerial decisions
consumer preferences
Abstract: Магістерська кваліфікаційна робота складається з трьох розділів. У роботі розглядаються теоретичні аспекти застосування глибинних інтерв’ю, зокрема їх історичний розвиток, сучасне розуміння та психологічні аспекти використання у вивченні поведінкових чинників, які впливають на бізнес- процеси. Проаналізовано сучасні теоретико-методологічні та науково- практичні підходи до використання цього методу в бізнесі. Емпірична частина роботи ґрунтується на результатах міждисциплінарного дослідження мешканців елітних житлових комплексів міста Одеси, у якому взяли участь 164 респонденти (57% жінок та 43% чоловіків). В ході дослідження встановлено, що безпека району є ключовим фактором вибору житла для 89% опитаних. Було виявлено, що низькоповерхова забудова позитивно корелює з рівнем задоволеності: мешканці таких будинків у 78% випадків відзначали високий рівень задоволення житловими умовами. Виокремлено значущі аспекти, які впливають на переваги респондентів, зокрема вид з вікна (важливий для 72% опитаних), кількість сусідів (61%), близькість до моря (68%) та ефективність домоуправління (64%). Отримані дані дозволили провести кількісний і якісний аналіз, що сприяло розробці практичних рекомендацій для бізнесу. Практичне значення дослідження. Результати роботи можуть бути використані для підвищення ефективності управлінських рішень у бізнесі, зокрема у сфері маркетингових досліджень, розробки клієнтоорієнтованих стратегій і вивчення споживчих уподобань. Рекомендації можуть бути корисними для керівників, маркетологів, HR-спеціалістів та психологів, які працюють із поведінковими аспектами у бізнесі.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19161
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.