Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19199
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗвонарьов, М.Ю.-
dc.date.accessioned2025-03-21T12:12:34Z-
dc.date.available2025-03-21T12:12:34Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЗвонарьов М.Ю.Теоретико-методологiчнi основи аналiзу та оптимiзацiї товарної стратегiї торговельної мережi "Таврiя В" в умовах економiчної турбулентностi : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Михайло Юрiйович Звонарьов ; наук. кер. Олександр Валентинович Обнявко . - ОНЕУ , 2024.-115с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19199-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи товарної політики в роздрібній торгівлі, аналіз та оптимізація товарної політики в умовах кризи. Проведено маркетинговий аналіз діяльності мережі супермаркетів «Таврія В», охарактеризовано фінансово-економічний стан, конкурентоспроможність, а також проведено стратегічний аналіз підприємства. Запропоновано шляхи оптимізації стратегії товарної політики шляхом розширення товарного асортименту, введення нових стратегій просування товару в умовах кризи.en_US
dc.description.abstractThe paper examines the theoretical foundations of commodity policy in retail trade, analysis and optimization of commodity policy in crisis conditions. A marketing analysis of the activities of the "Tavria V" supermarket chain was carried out, the financial and economic condition, competitiveness were characterized, and a strategic analysis of the enterprise was also carried out. Ways to optimize the product policy strategy by expanding the product range, introducing new product promotion strategies in crisis conditions are proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський Національний Економічний Універсітетen_US
dc.subjectтоварна політика-
dc.subjectасортимент-
dc.subjectстратегічний аналіз-
dc.subjectкриза-
dc.subjectproduct policy-
dc.subjectassortment-
dc.subjectstrategic analysis-
dc.subjectcrisis-
dc.titleТеоретико-методологічні основи аналізу та оптимізації товарної стратегії торговельної мережі «Таврія В» в умовах економічної турбулентностіen_US
dc.title.alternativeTheoretical and methodological foundations of analysis and optimization of the product strategy of the Tavria B retail chain in conditions of economic turbulenceen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.