Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19199
Назва: Теоретико-методологічні основи аналізу та оптимізації товарної стратегії торговельної мережі «Таврія В» в умовах економічної турбулентності
Інші назви: Theoretical and methodological foundations of analysis and optimization of the product strategy of the Tavria B retail chain in conditions of economic turbulence
Автори: Звонарьов, М.Ю.
Бібліографічний опис: Звонарьов М.Ю.Теоретико-методологiчнi основи аналiзу та оптимiзацiї товарної стратегiї торговельної мережi "Таврiя В" в умовах економiчної турбулентностi : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Михайло Юрiйович Звонарьов ; наук. кер. Олександр Валентинович Обнявко . - ОНЕУ , 2024.-115с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: товарна політика
асортимент
стратегічний аналіз
криза
product policy
assortment
strategic analysis
crisis
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи товарної політики в роздрібній торгівлі, аналіз та оптимізація товарної політики в умовах кризи. Проведено маркетинговий аналіз діяльності мережі супермаркетів «Таврія В», охарактеризовано фінансово-економічний стан, конкурентоспроможність, а також проведено стратегічний аналіз підприємства. Запропоновано шляхи оптимізації стратегії товарної політики шляхом розширення товарного асортименту, введення нових стратегій просування товару в умовах кризи.
The paper examines the theoretical foundations of commodity policy in retail trade, analysis and optimization of commodity policy in crisis conditions. A marketing analysis of the activities of the "Tavria V" supermarket chain was carried out, the financial and economic condition, competitiveness were characterized, and a strategic analysis of the enterprise was also carried out. Ways to optimize the product policy strategy by expanding the product range, introducing new product promotion strategies in crisis conditions are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19199
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.