Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19200
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКльован, Б.О.-
dc.date.accessioned2025-03-21T12:17:12Z-
dc.date.available2025-03-21T12:17:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКльован Б.О.Маркетингова стратегiя ТОВ "АКС-Одеса" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Богдан Олександрович Кльован ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - ОНЕУ , 2024.-107с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19200-
dc.description.abstractроботі розглянуто теоретичні аспекти формування маркетингових стратегій, їх класифікацію та особливості побудови в сучасних економічних умовах. Проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «АКС-Одеса», зокрема її конкурентне середовище, фінансові показники та існуючу стратегію. Виявлено основні проблеми, які потребують вирішення для підвищення ефективності маркетингової стратегії підприємства. Запропоновано комплекс заходів для вдосконалення маркетингової стратегії ТОВ «АКС-Одеса», серед яких відкриття нових аптечних пунктів, модернізація офіційного сайту підприємства, впровадження інтерактивних інструментів комунікації та активізація роботи в соціальних мережах. Обґрунтовано економічну ефективність заходів за трьома сценаріями, які демонструють позитивний вплив на ринкову частку, дохід і конкурентоспроможність компанії.en_US
dc.description.abstractThe paper examines theoretical aspects of marketing strategy formation, its classification, and peculiarities in modern economic conditions. The marketing activities of LLC «AKS-Odesa» were analyzed, including its competitive environment, financial indicators, and current strategy. The main problems requiring resolution to enhance the effectiveness of the company's marketing strategy were identified. A comprehensive set of measures to improve the marketing strategy of LLC «AKS-Odesa» was proposed, including the establishment of new pharmacy points, modernization of the official website, implementation of interactive communication tools, and increasing activity on social media. The economic effectiveness of these measures was substantiated through three scenarios, demonstrating a positive impact on the company's market share, revenue, and competitiveness.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський Національний Економічний Універсітетen_US
dc.subjectмаркетинг-
dc.subjectмаркетингова стратегія-
dc.subjectконкуренція-
dc.subjectкомунікації-
dc.subjectфармацевтичний ринок-
dc.subjectефективність-
dc.subjectmarketing-
dc.subjectmarketing strategy-
dc.subjectcompetition-
dc.subjectcommunications-
dc.subjectpharmaceutical market-
dc.subjectefficiency-
dc.title«Маркетингова стратегія ТОВ «АКС-Одеса»en_US
dc.title.alternative"Marketing Strategy of LLC "AKS-Odesa"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.