Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19200
Title: «Маркетингова стратегія ТОВ «АКС-Одеса»
Other Titles: "Marketing Strategy of LLC "AKS-Odesa"
Authors: Кльован, Б.О.
Citation: Кльован Б.О.Маркетингова стратегiя ТОВ "АКС-Одеса" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Богдан Олександрович Кльован ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - ОНЕУ , 2024.-107с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський Національний Економічний Універсітет
Keywords: маркетинг
маркетингова стратегія
конкуренція
комунікації
фармацевтичний ринок
ефективність
marketing
marketing strategy
competition
communications
pharmaceutical market
efficiency
Abstract: роботі розглянуто теоретичні аспекти формування маркетингових стратегій, їх класифікацію та особливості побудови в сучасних економічних умовах. Проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «АКС-Одеса», зокрема її конкурентне середовище, фінансові показники та існуючу стратегію. Виявлено основні проблеми, які потребують вирішення для підвищення ефективності маркетингової стратегії підприємства. Запропоновано комплекс заходів для вдосконалення маркетингової стратегії ТОВ «АКС-Одеса», серед яких відкриття нових аптечних пунктів, модернізація офіційного сайту підприємства, впровадження інтерактивних інструментів комунікації та активізація роботи в соціальних мережах. Обґрунтовано економічну ефективність заходів за трьома сценаріями, які демонструють позитивний вплив на ринкову частку, дохід і конкурентоспроможність компанії.
The paper examines theoretical aspects of marketing strategy formation, its classification, and peculiarities in modern economic conditions. The marketing activities of LLC «AKS-Odesa» were analyzed, including its competitive environment, financial indicators, and current strategy. The main problems requiring resolution to enhance the effectiveness of the company's marketing strategy were identified. A comprehensive set of measures to improve the marketing strategy of LLC «AKS-Odesa» was proposed, including the establishment of new pharmacy points, modernization of the official website, implementation of interactive communication tools, and increasing activity on social media. The economic effectiveness of these measures was substantiated through three scenarios, demonstrating a positive impact on the company's market share, revenue, and competitiveness.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19200
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Анотація Кльован.pdf180,84 kBAdobe PDFView/Open
Диплом_Кльован.pdf1,72 MBAdobe PDFView/Open
Реферат Кльован.pdf234,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.