Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19277
Title: Особливості управління бізнесом в б’юті сфері в умовах воєнних дій
Other Titles: Peculiarities of business management in the beauty sphere in the conditions of military actions
Authors: Маслова, Т.М.
Citation: Маслова Т. М. Особливості управління бізнесом в б’юті сфері в умовах воєнних дій : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 076 «Підприємництво та торгівля» за освітньою програмою «Економіка, планування та управління бізнесом» / Тетяна Миколаївна Маслова ; наук. кер. Анатолій Іванович Ковальов. – Одеса: ОНЕУ, 2024. – 101 c.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: б’юті сфера
Україна
бізнес
воєнні дії
відновлення
соціальна відповідальність
стратегії
beauty industry
Ukraine
business
military actions
recovery
social responsibility
strategies
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні основи управління бізнесом у б’юті сфері, розкрито поняття та особливості управління бізнесом у б'юті сфері, досліджено маркетингові інструменти і стратегії, які використовуються в б'юті сфері, а також визначено напрямки управління персоналом та фінансами в б’юті сфері. Представлено загальну характеристику впливу воєнних дій на б’юті сферу, надано порівняльний аналіз ситуації в різних сегментах б'юті сфери та проаналізовано способи адаптації бізнес-моделі до нових умов. Розроблено рекомендації щодо ефективних стратегій адаптації та розвитку б’юті бізнесу, запропоновано заходи стратегічного планування розвитку бізнесу та роль соціальної відповідальності бізнесу в умовах війни. .
The work examines the theoretical foundations of business management in the beauty industry, defines the concept and peculiarities of managing businesses in this sector, explores marketing tools and strategies used in the beauty industry, and identifies key approaches to personnel and financial management. The general impact of military actions on the beauty industry is outlined, a comparative analysis of the situation in various segments of the beauty industry is provided, and methods of adapting business models to new conditions are analyzed. Recommendations for effective strategies of adaptation and development of beauty businesses have been developed. Measures for strategic business development planning and the role of corporate social responsibility in wartime conditions are proposed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19277
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КР_Маслова.pdf1,28 MBAdobe PDFView/Open
Реферат_Маслова.pdf317,89 kBAdobe PDFView/Open
Анотація_Маслова.pdf164,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.