Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19280
Назва: Інноваційні підходи управління бізнесом в туристичній галузі України
Інші назви: Innovative approaches to business management in the tourism industry of Ukraine
Автори: Соколова, О.Д.
Бібліографічний опис: Соколова О. Д. Інноваційні підходи управління бізнесом в туристичній гаузі України : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 076 «Підприємництво та торгівля» за освітньою програмою «Економіка, планування та управління бізнесом» / Олександра Данилівна Соколова ; наук. кер. Андрій Вадимович Андрейченко. – Одеса: ОНЕУ, 2024. – 79 c.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: інновації
Україна
бізнес
управління
воєнні дії
технології
туристична галузь
innovation
Ukraine
business
management
military actions
technology
tourism industry
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти та особливості дослідження туристичного бізнесу України, розкрито зміст та компонентний склад туристичного бізнесу, визначено класифікацію ресурсів туристичного бізнесу, а також досліджено інноваційні технології в туристичному бізнесі Представлено чинники впливу на стан туристичної галузі в регіонах України, надано аналіз впливу військових дій на туристичну індустрію та проаналізовано способи розвитку ринку туристичних послуг регіонів України. Розроблено рекомендації щодо використання цифрових інновацій для розвитку туристичної інфраструктури та запропоновано інноваційні напрямки розвитку туризму Одещини.
The study examines the theoretical aspects and features of Ukraine's tourism business research, reveals the content and component structure of the tourism business, defines the classification of tourism business resources, and explores innovative technologies in the tourism industry. The work identifies factors influencing the state of the tourism sector in Ukraine's regions, provides an analysis of the impact of military actions on the tourism industry, and analyzes ways to develop the market for tourism services in Ukraine's regions. Recommendations for using digital innovations to develop tourism infrastructure have been developed, and innovative directions for the development of tourism in the Odesa region have been proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19280
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.