Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19309
Назва: | Феномен прокрастинації в юнацькому віці |
Інші назви: | The phenomenon of procrastination in adolescence |
Автори: | Чусова, О.М. Робул, А.Д. Chusova, O. Robul, A. |
Бібліографічний опис: | Чусова О. М. Феномен прокрастинації в юнацькому віці / О. М. Чусова, А. Д. Робул // The driving force of science and trends in its development: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the VIII International Scientific and Theoretical Conference, April 18, 2025. – London: International Center of Scientific Research, 2025. – Р. 185-188. |
Дата публікації: | 2025 |
Ключові слова: | прокрастинація прокрастинація в юнацькому віці наукові підходи до опису прокрастинації структура прокрастинації юнаків причини прокрастинації юнаків види прокрастинації в юнацькому віці наслідки прокрастинації молоді превенція прокрастинації молоді procrastination procrastination in adolescence scientific approaches to describing procrastination structure of procrastination in adolescents causes of procrastination in adolescents types of procrastination in adolescence consequences of procrastination in youth prevention of procrastination in youth |
Короткий огляд (реферат): | В тезах охарактеризовано феномен прокрастинації юнаків як складне інтегративне психологічне явище, обґрунтовано наукові підходи щодо визначення прокрастинації (поведінковий, психоаналітичний, психодинамічний, когнітивний, інтегративний); визначено причини та структурні компоненти прокрастинації молоді (емоційний, когнітивний, поведінковий). Розглянуто види прокрастинації в юнацькому віці та проаналізовано її наслідки. Окреслено шляхи превенції прокрастинації юнаків. The theses characterize the phenomenon of procrastination in young men as a complex integrative psychological phenomenon, substantiate scientific approaches to the definition of procrastination (behavioral, psychoanalytic, psychodynamic, cognitive, integrative); determine the causes and structural components of procrastination in young people (emotional, cognitive, behavioral). Consider the types of procrastination in adolescence and analyze its consequences. Outline ways to prevent procrastination in young people. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19309 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
185-188.pdf | 2,56 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.