Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19315
Назва: Фактори стресу під час повномасштабної війни, що пливають на здобувачів вищої освіти
Інші назви: Stressor factors during full-scale war that affect higher education students
Автори: Левакін, М.С.
Пундєв, В.В.
Levakin, M.
Pundev, V.
Бібліографічний опис: Левакін М. С. Фактори стресу під час повномасштабної війни, що пливають на здобувачів вищої освіти / М. С. Левакін, В. В. Пундєв // Науковий студентський вісник. Одеський національний економічний університет. Факультет економіки та управління підприємництвом. – Одеса, 2024. – № 41 (1). – С. 192-195.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: стрес
психо-емоційний стан
здлбувач ВО
навчання
воєнний стан
stress
psycho-emotional state
HE student
training
martial law
Короткий огляд (реферат): У статті описані фактори, які значно підвищують рівень стресу, тривожності та емоційного виснаження студентів. Це може супроводжуватися цілим рядом негативних проявів в психо-емоційному стані як окремої людини, так і суспільства в цілому. Виходячи з вищесказаного, всі ці фактори можуть впливати на студентів ОНЕУ та їх спроможність до навчання. Вивчення цього питання дає початок для більш глибшого дослідження проявів та наслідків кожного з факторів та їх загальної сукупності на здатність до навчання здобувачів вищої освіти. А також вагомим кроком може стати розробка моделей та практик покращення стресостійкості серед студентів.
The article describes factors that significantly increase the level of stress, anxiety and emotional exhaustion of students. This can be accompanied by a number of negative manifestations in the psycho-emotional state of both an individual and society as a whole. Based on the above, all these factors can affect ONEU students and their ability to learn. The study of this issue makes possible a more in-depth study of the manifestations and consequences of each of the factors and their totality on the ability to learn of higher education applicants. And also, a significant step can be the development of stress resilience improvement models.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19315
Розташовується у зібраннях:2024 № 41 (1)
Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
192-195.pdf512,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.