Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19339
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоробйов, Ю.Я.-
dc.contributor.authorVorobyov, Yu.-
dc.date.accessioned2025-05-14T20:17:50Z-
dc.date.available2025-05-14T20:17:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifierУДК 658.8:005.21:339.727.22-
dc.identifierJEL classification: М160; M310-
dc.identifier.citationВоробйов Ю. Я. Удосконалення менеджменту підприємств з іноземними інвестиціями за рахунок впровадження сучасних маркетингових стратегій / Ю. Я. Воробйов // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць. Одеса : Одеський національний економічний університет. – 2024. – № 3-4 (90-91). – С. 124-135.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19339-
dc.description.abstractУ статті досліджено актуальні напрямки удосконалення менеджменту підприємств з іноземними інвестиціями за рахунок впровадження сучасних маркетингових стратегій. Метою статті є дослідження та економічне обґрунтування сучасних маркетингових стратегій розвитку промислових підприємств з іноземними інвестиціями в сучасних умовах, враховуючи стан міжнародних відносин між Україною та країнами Європи. Методологія дослідження передбачає використання таких загальнонаукових методів: емпіричного дослідження (порівняння, спостереження), теоретичного дослідження (сходження від абстрактного до конкретного), загальнонаукових методів (абстрагування й конкретизація, аналіз та синтез, індукція та дедукція, аналогія) та ін. Актуальність вирішення наукової проблеми, що визначена у статті, полягає в тому, що в умовах нестійкої національної фінансово-економічної ситуації чітко сформована необхідність удосконалення системи менеджменту підприємств з іноземними інвестиціями завдяки реалізації адаптивних маркетингових стратегій. Результати дослідження наступні: визначено ключові показники удосконалення системи менеджменту промислових підприємств з урахуванням сучасних маркетингових стратегій їх розвитку. Запропоновано управлінські механізми удосконалення системи менеджменту підприємств з іноземними інвестиціями. Таким чином, запропоновані автором для впровадження елементи маркетингових стратегій промислових підприємств з іноземними інвестиціями відкриють можливість для покращення управлінського апарату на вищому, середньому та нижчому рівнях управління. Оригінальність і практична цінність дослідження полягає в тому, що у статті обґрунтовано методологічний апарат причинно-наслідкового зв’язку між розробкою та впровадженням різноефективних маркетингових стратегій та роллю управлінського апарату у реалізації та досягненні цих стратегій. Висновки дослідження наступні: розкрито, що впровадження сучасних маркетингових стратегій підприємств з іноземними інвестиціями дозволяє визначити, що в основі механізму управління підприємницькою діяльністю в ринковій економіці лежить метод, який впливає на оптимальність вибору ефективного варіанта управлінського рішення. Результати проведеного дослідження можуть бути корисними для підприємств промислового сектору, організацій з іноземними інвестиціями.en_US
dc.description.abstractThe article investigates current directions for improving the management of enterprises with foreign investments due to the implementation of modern marketing strategies. The purpose of the article is research and economically substantiation of modern marketing strategies for the development of industrial enterprises with foreign investments in modern conditions, taking into account the state of international relations between Ukraine and European countries. The research methodology involves the use of the following general scientific methods: empirical research (comparison, observation), theoretical research (convergence from the abstract to the concrete), general scientific methods (abstraction and concretization, analysis and synthesis, induction and deduction, analogy), etc. The relevance of solving the scientific problem identified in the article lies in the fact that in the conditions of an unstable national financial and economic situation, the need to improve the management system of enterprises with foreign investments through the implementation of adaptive marketing strategies is clearly established. The results of the study are as follows: key indicators of improving the management system of industrial enterprises, taking into account modern marketing strategies for their development, are determined. Management mechanisms for improving of enterprises management system with foreign investments are proposed. Thus, the elements of marketing strategies of industrial enterprises with foreign investments proposed by the author for implementation will open an opportunity for improving the management apparatus at the higher, middle and lower levels of management. The originality and practical value of the research lies in the fact that the article substantiates the methodological apparatus of the cause-and-effect relationship between the development and implementation of various effective marketing strategies and the role of the management apparatus in the implementation and achievement of these strategies. The conclusions of the study are as follows: it is revealed that the implementation of modern marketing strategies of enterprises with foreign investments allows us to determine that the basis of the mechanism of business management in the market economy is a method that, in the form of selection, affects the optimality of choosing an effective management solution option. The results of the conducted research can be useful for enterprises of the industrial sector, organizations with foreign investments.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові стратегіїen_US
dc.subjectіноземні інвестиціїen_US
dc.subjectпідприємства промислового секторуen_US
dc.subjectуправлінська ефективністьen_US
dc.subjectменеджментen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectудосконалення управлінського апаратуen_US
dc.subjectmarketing strategiesen_US
dc.subjectforeign investmentsen_US
dc.subjectenterprises of the industrial sectoren_US
dc.subjectmanagement efficiencyen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectimprovement of the management apparatusen_US
dc.titleУдосконалення менеджменту підприємств з іноземними інвестиціями за рахунок впровадження сучасних маркетингових стратегійen_US
dc.title.alternativeImproving of enterprises management with foreign investments through the modern marketing strategies implementationen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33987/vsed.3-4(90-91).2024.124-135-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0009-0001-5875-5268-
Розташовується у зібраннях:Випуск 3-4, № 90-91

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
124-135.pdf767,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.