Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19346
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасова, К.І.-
dc.contributor.authorTarasova, K.-
dc.date.accessioned2025-05-25T18:16:05Z-
dc.date.available2025-05-25T18:16:05Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТарасова К. І. Аналітика у маркетингу: інструмент успіху в епоху цифрової трансформації / К. І. Тарасова // Традиційні та інноваційні підходи до наукових досліджень: збірник наукових праць з матеріалами VIII Міжнародної наукової конференції, (Дрогобич, 31 січня 2025 р.) / Міжнародний центр наукових досліджень. – Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2025. – С. 102-106.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19346-
dc.description.abstractУ тезах розглядається роль аналітики у маркетингу як ключового інструменту успіху в епоху цифрової трансформації. Досліджуються сучасні підходи до обробки даних, вплив штучного інтелекту та автоматизації на маркетингові стратегії, а також значення Big Data у прийнятті рішень. Окрема увага приділяється персоналізації клієнтського досвіду, прогнозній аналітиці та ефективному використанню цифрових технологій для підвищення конкурентоспроможності бізнесу. The abstracts examine the role of analytics in marketing as a key tool for success in the era of digital transformation. Modern approaches to data processing, the impact of artificial intelligence and automation on marketing strategies, and the importance of Big Data in decision-making are explored. Particular attention is paid to customer experience personalization, predictive analytics, and the effective use of digital technologies to enhance business competitiveness.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТОВ «УКРЛОГОС Груп»en_US
dc.subjectаналітикаen_US
dc.subjectмаркетингові стратегіїen_US
dc.subjectцифрова трансформаціяen_US
dc.subjectBig Dataen_US
dc.subjectАІ та автоматизаціяen_US
dc.subjectanalyticsen_US
dc.subjectmarketing strategiesen_US
dc.subjectdigital transformationen_US
dc.subjectBig Dataen_US
dc.subjectAI and automationen_US
dc.titleАналітика у маркетингу: інструмент успіху в епоху цифрової трансформаціїen_US
dc.title.alternativeAnalytics in marketing: a tool for success in the era of digital transformationen_US
dc.typeConference Abstracten_US
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9072-0591-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
102-106.pdf1,61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.