Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19347
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасова, К.І.-
dc.contributor.authorСало, Я.В.-
dc.contributor.authorНовак, Г.В.-
dc.contributor.authorTarasova, K.-
dc.contributor.authorSalo, Ya.-
dc.contributor.authorNovak, H.-
dc.date.accessioned2025-05-25T18:24:38Z-
dc.date.available2025-05-25T18:24:38Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТарасова К. І. Від персоналізації до екологічної відповідальності: нові підходи в маркетингу / К. І. Тарасова, Я. В. Сало, Г. В. Новак // Теорія модернізації в контексті сучасної світової науки: збірник наукових праць з матеріалами IV Міжнародної наукової конференції, (Мукачево, 24 січня 2025 р.) / Міжнародний центр наукових досліджень. – Вінниця: ТОВ ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2025. – С. 76-80.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19347-
dc.description.abstractУ тезах розглядаються сучасні підходи до маркетингу в умовах цифрової трансформації, глобалізації та зростання соціальної відповідальності бізнесу. Аналізуються ключові тенденції, включаючи персоналізацію клієнтського досвіду, використання штучного інтелекту та автоматизації, інтеграцію екологічних практик і розвиток омніканальних стратегій. Окрема увага приділяється впровадженню AR та Big Data для підвищення ефективності маркетингових кампаній. Дослідження підкреслює важливість інновацій та адаптивності для успішної конкуренції у динамічному бізнес-середовищі.en_US
dc.description.abstractThe abstracts explore modern marketing approaches in the context of digital transformation, globalization, and increasing corporate social responsibility. Key trends analyzed include customer experience personalization, the use of artificial intelligence and automation, the integration of sustainable practices, and the development of omnichannel strategies. Particular attention is given to the implementation of AR and Big Data to enhance the efficiency of marketing campaigns. The study highlights the importance of innovation and adaptability for successful competition in a dynamic business environment.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherТОВ «УКРЛОГОС Груп»en_US
dc.subjectперсоналізаціяen_US
dc.subjectекологічний маркетингen_US
dc.subjectсоціальна відповідальністьen_US
dc.subjectpersonalizationen_US
dc.subjectgreen marketingen_US
dc.subjectsocial responsibilityen_US
dc.titleВід персоналізації до екологізації: нові підходи в маркетингуen_US
dc.title.alternativeFrom personalization to greening: new approaches in marketingen_US
dc.typeConference Abstracten_US
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9072-0591-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-1066-783X-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9384-3204-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
76-80.pdf2,32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.