Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19348
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасова, К.І.-
dc.contributor.authorTarasova, K.-
dc.date.accessioned2025-05-25T18:35:41Z-
dc.date.available2025-05-25T18:35:41Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТарасова К. І. Методи багатовимірного статистичного аналізу в маркетингових дослідженнях / К. І. Тарасова // Технології та суспільство: взаємодія, вплив, трансформація: збірник наукових праць з матеріалами III Міжнародної наукової конференції, (Львів, 17січня 2025р.) / Міжнародний центр наукових досліджень. – Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2025. – С. 94-98.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19348-
dc.description.abstractУ тезах висвітлюється застосування методів багатовимірного статистичного аналізу в маркетингових дослідженнях у контексті сучасної цифрової економіки. Окрема увага приділяється використанню регресійного аналізу, кластеризації, факторного та дискримінантного аналізу для оцінки ринкових тенденцій, сегментації споживачів та оптимізації маркетингових стратегій. Розглядається роль машинного навчання у підвищенні точності прогнозування поведінки клієнтів і ефективності маркетингових кампаній. Запропоновані методи дозволяють маркетологам ухвалювати обґрунтовані рішення, адаптуючись до швидких змін ринкового середовища.en_US
dc.description.abstractThe abstracts highlight the application of multivariate statistical analysis methods in marketing research within the modern digital economy. Special attention is given to the use of regression analysis, clustering, factor analysis, and discriminant analysis for assessing market trends, segmenting consumers, and optimizing marketing strategies. The role of machine learning in improving the accuracy of customer behavior forecasting and marketing campaign effectiveness is explored. The proposed methods enable marketers to make data-driven decisions and adapt to rapid changes in the market environment.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherТОВ «УКРЛОГОС Груп»en_US
dc.subjectбагатовимірний статистичний аналізen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectкластеризація та сегментаціяen_US
dc.subjectmultivariate statistical analysisen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectclustering and segmentationen_US
dc.titleМетоди багатовимірного статистичного аналізу у маркетингових дослідженняхen_US
dc.title.alternativeMethods of multivariate statistical analysis in marketing researchen_US
dc.typeConference Abstracten_US
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9072-0591-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
94-98.pdf2,71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.