Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19348
Назва: Методи багатовимірного статистичного аналізу у маркетингових дослідженнях
Інші назви: Methods of multivariate statistical analysis in marketing research
Автори: Тарасова, К.І.
Tarasova, K.
Бібліографічний опис: Тарасова К. І. Методи багатовимірного статистичного аналізу в маркетингових дослідженнях / К. І. Тарасова // Технології та суспільство: взаємодія, вплив, трансформація: збірник наукових праць з матеріалами III Міжнародної наукової конференції, (Львів, 17січня 2025р.) / Міжнародний центр наукових досліджень. – Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2025. – С. 94-98.
Дата публікації: 2025
Видавництво: ТОВ «УКРЛОГОС Груп»
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9072-0591
Ключові слова: багатовимірний статистичний аналіз
маркетингові дослідження
кластеризація та сегментація
multivariate statistical analysis
marketing research
clustering and segmentation
Короткий огляд (реферат): У тезах висвітлюється застосування методів багатовимірного статистичного аналізу в маркетингових дослідженнях у контексті сучасної цифрової економіки. Окрема увага приділяється використанню регресійного аналізу, кластеризації, факторного та дискримінантного аналізу для оцінки ринкових тенденцій, сегментації споживачів та оптимізації маркетингових стратегій. Розглядається роль машинного навчання у підвищенні точності прогнозування поведінки клієнтів і ефективності маркетингових кампаній. Запропоновані методи дозволяють маркетологам ухвалювати обґрунтовані рішення, адаптуючись до швидких змін ринкового середовища.
The abstracts highlight the application of multivariate statistical analysis methods in marketing research within the modern digital economy. Special attention is given to the use of regression analysis, clustering, factor analysis, and discriminant analysis for assessing market trends, segmenting consumers, and optimizing marketing strategies. The role of machine learning in improving the accuracy of customer behavior forecasting and marketing campaign effectiveness is explored. The proposed methods enable marketers to make data-driven decisions and adapt to rapid changes in the market environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19348
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
94-98.pdf2,71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.