Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19430
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШикіна, О.В.-
dc.contributor.authorShykina, O.-
dc.date.accessioned2025-06-05T07:06:44Z-
dc.date.available2025-06-05T07:06:44Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifierУДК 338.488.2:640.4-
dc.identifierJEL сlassification: L830-
dc.identifier.citationШикіна О. В. Моделі розширення готельного бізнесу / О. В. Шикіна // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХХІ Міжнар. наук.-практ. конф. Одеського національного економічного університету (Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2025. – С. 300-302.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19430-
dc.description.abstractУ тезах досліджуються основні моделі розширення готельного бізнесу в умовах глобалізації, зокрема франчайзинг, горизонтальна та вертикальна інтеграція. Окреслено переваги і ризики кожної моделі з урахуванням практики міжнародних готельних мереж. Особливу увагу приділено франчайзингу як домінуючій формі експансії на світовому ринку. Проаналізовано типи франчайзингу, зокрема класичний, гнучкий та мастер-франчайзинг, а також їхню питому вагу у провідних міжнародних готельних мережах (Wyndham, Hilton, Choice, Marriott, IHG, Accor). Встановлено, що моделі розширення бізнесу мають адаптуватися до стратегічних цілей, сегменту ринку та регіональних умов. Запропоновано типологію підходів до управління франчайзинговими мережами та проаналізовано їх вплив на контроль якості, стандартизацію, інвестиційні ризики та масштабування операцій. У статті також розглянуто перспективи поєднання різних моделей для досягнення синергії та конкурентних переваг у динамічному готельному середовищі.en_US
dc.description.abstractThe theses examine the main models of hotel business expansion in the context of globalization, in particular franchising, horizontal and vertical integration. The advantages and risks of each model are outlined, taking into account the practice of international hotel chains. Particular attention is paid to franchising as the dominant form of expansion in the global market. The types of franchising are analyzed, in particular classic, flexible and master franchising, as well as their specific weight in leading international hotel chains (Wyndham, Hilton, Choice, Marriott, IHG, Accor). It is established that business expansion models should adapt to strategic goals, market segment and regional conditions. A typology of approaches to managing franchise chains is proposed and their impact on quality control, standardization, investment risks and scaling operations is analyzed. The article also considers the prospects for combining different models to achieve synergy and competitive advantages in a dynamic hotel environment.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectготельний бізнесen_US
dc.subjectфранчайзингen_US
dc.subjectготельні мережіen_US
dc.subjectмодель розширенняen_US
dc.subjectгоризонтальна інтеграціяen_US
dc.subjectвертикальна інтеграціяen_US
dc.subjectмастер-франчайзингen_US
dc.subjectуправління брендомen_US
dc.subjectasset-light стратегіяen_US
dc.subjectміжнародні готеліen_US
dc.subjecthotel businessen_US
dc.subjectfranchisingen_US
dc.subjecthotel chainsen_US
dc.subjectexpansion modelen_US
dc.subjecthorizontal integrationen_US
dc.subjectvertical integrationen_US
dc.subjectmaster franchisingen_US
dc.subjectbrand managementen_US
dc.subjectasset-light strategyen_US
dc.subjectinternational hotelsen_US
dc.titleМоделі розширення готельного бізнесуen_US
dc.title.alternativeHotel business expansion modelsen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
300-302.pdf227,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.