Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19439
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШикіна, О.В.-
dc.contributor.authorДикий, П.Д.-
dc.contributor.authorShykina, O.-
dc.contributor.authorDykyi, P.-
dc.date.accessioned2025-06-05T19:11:45Z-
dc.date.available2025-06-05T19:11:45Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifierУДК 330.342.146:663.95-
dc.identifierJEL сlassification: L67 L26-
dc.identifier.citationШикіна О. В. Кавова індустрія як платформа для мікропідприємництва в умовах нестабільної економіки / О. В. Шикіна, П. Д. Дикий // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХХІ Міжнар. наук.-практ. конф. Одеського національного економічного університету ( Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2025. – C. 302-304.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19439-
dc.description.abstractУ тезах досліджується кавова індустрія як ефективна платформа для мікропідприємництва в умовах економічної нестабільності. Автори аналізують особливості кавового бізнесу в Україні: низький поріг входу, високу маржинальність, мобільність та гнучкість бізнес-моделі. Розглянуто приклади трансформацій кав’ярень під впливом кризових явищ, зокрема війни, та визначено роль кавового бізнесу як засобу самозайнятості для переселенців, молоді, ветеранів. Підкреслюється значення освітніх програм у сфері кавового підприємництва. Статистичні дані підтверджують зростання кількості кав’ярень навіть під час війни, що свідчить про життєздатність і стійкість цього сегмента HoReCa.en_US
dc.description.abstractThe theses examine the coffee industry as an effective platform for micro-entrepreneurship in conditions of economic instability. The authors analyze the features of the coffee business in Ukraine: low entry threshold, high margin, mobility and flexibility of the business model. Examples of coffee shop transformations under the influence of crisis phenomena, in particular war, are considered, and the role of the coffee business as a means of self-employment for displaced persons, youth, and veterans is determined. The importance of educational programs in the field of coffee entrepreneurship is emphasized. Statistical data confirm the growth in the number of coffee shops even during the war, which indicates the viability and sustainability of this HoReCa segment.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectкавовий бізнесen_US
dc.subjectмікропідприємництвоen_US
dc.subjectсамозайнятістьen_US
dc.subjectмобільні кав’ярніen_US
dc.subjectекономічна кризаen_US
dc.subjectкавовий стартапen_US
dc.subjectгнучкістьen_US
dc.subjectмалий бізнесen_US
dc.subjectкав’ярні в умовах війниen_US
dc.subjectплатформа для підприємництваen_US
dc.subjectcoffee businessen_US
dc.subjectmicro-entrepreneurshipen_US
dc.subjectself-employmenten_US
dc.subjectmobile coffee shopsen_US
dc.subjecteconomic crisisen_US
dc.subjectcoffee startupen_US
dc.subjectflexibilityen_US
dc.subjectsmall businessen_US
dc.subjectcoffee shops in wartimeen_US
dc.subjectplatform for entrepreneurshipen_US
dc.titleКавова індустрія як платформа для мікропідприємництва в умовах нестабільної економікиen_US
dc.title.alternativeThe coffee industry as a platform for micro-entrepreneurship in an unstable economyen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
302-304.pdf217,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.