Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19439
Title: Кавова індустрія як платформа для мікропідприємництва в умовах нестабільної економіки
Other Titles: The coffee industry as a platform for micro-entrepreneurship in an unstable economy
Authors: Шикіна, О.В.
Дикий, П.Д.
Shykina, O.
Dykyi, P.
Citation: Шикіна О. В. Кавова індустрія як платформа для мікропідприємництва в умовах нестабільної економіки / О. В. Шикіна, П. Д. Дикий // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХХІ Міжнар. наук.-практ. конф. Одеського національного економічного університету ( Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2025. – C. 302-304.
Issue Date: 2025
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: кавовий бізнес
мікропідприємництво
самозайнятість
мобільні кав’ярні
економічна криза
кавовий стартап
гнучкість
малий бізнес
кав’ярні в умовах війни
платформа для підприємництва
coffee business
micro-entrepreneurship
self-employment
mobile coffee shops
economic crisis
coffee startup
flexibility
small business
coffee shops in wartime
platform for entrepreneurship
Abstract: У тезах досліджується кавова індустрія як ефективна платформа для мікропідприємництва в умовах економічної нестабільності. Автори аналізують особливості кавового бізнесу в Україні: низький поріг входу, високу маржинальність, мобільність та гнучкість бізнес-моделі. Розглянуто приклади трансформацій кав’ярень під впливом кризових явищ, зокрема війни, та визначено роль кавового бізнесу як засобу самозайнятості для переселенців, молоді, ветеранів. Підкреслюється значення освітніх програм у сфері кавового підприємництва. Статистичні дані підтверджують зростання кількості кав’ярень навіть під час війни, що свідчить про життєздатність і стійкість цього сегмента HoReCa.
The theses examine the coffee industry as an effective platform for micro-entrepreneurship in conditions of economic instability. The authors analyze the features of the coffee business in Ukraine: low entry threshold, high margin, mobility and flexibility of the business model. Examples of coffee shop transformations under the influence of crisis phenomena, in particular war, are considered, and the role of the coffee business as a means of self-employment for displaced persons, youth, and veterans is determined. The importance of educational programs in the field of coffee entrepreneurship is emphasized. Statistical data confirm the growth in the number of coffee shops even during the war, which indicates the viability and sustainability of this HoReCa segment.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19439
Other Identifiers: УДК 330.342.146:663.95
JEL сlassification: L67 L26
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
302-304.pdf217,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.