Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19440
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШикіна, О.В.-
dc.contributor.authorРемігайло, І.Ю.-
dc.contributor.authorShykina, O.-
dc.contributor.authorRemigailo, I.-
dc.date.accessioned2025-06-05T19:20:14Z-
dc.date.available2025-06-05T19:20:14Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifierУДК 338.488.2:640.4-
dc.identifierJEL сlassification: L830-
dc.identifier.citationШикіна О. В. Принципи, системи та кейси впровадження revenue-менеджмент у готельному бізнесі / О. В. Шикіна, І. Ю. Ремігайло //Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХХІ Міжнар. наук.-практ. конф. Одеського національного економічного університету (Одеса, 24-25 квітня 2025 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2025. – С. 304-307.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19440-
dc.description.abstractУ тезах розглядаються основні принципи, інструменти та практичні кейси впровадження revenue-менеджменту в готельному бізнесі. Авторки акцентують увагу на ключових показниках ефективності (ADR, RevPAR), значенні систем прогнозування попиту, динамічного ціноутворення, управління каналами продажу та впровадженні сучасних Revenue Management Systems (RMS). Проаналізовано досвід провідних міжнародних готельних мереж (Marriott, Hilton, Accor, IHG) щодо застосування RMS із елементами штучного інтелекту. Зроблено висновки щодо перспектив адаптації цих інструментів в українських готелях як важливого чинника підвищення конкурентоспроможності та прибутковості.en_US
dc.description.abstractThe abstracts consider the basic principles, tools and practical cases of implementing revenue management in the hotel business. The authors focus on key performance indicators (ADR, RevPAR), the importance of demand forecasting systems, dynamic pricing, sales channel management and the implementation of modern Revenue Management Systems (RMS). The experience of leading international hotel chains (Marriott, Hilton, Accor, IHG) in applying RMS with elements of artificial intelligence is analyzed. Conclusions are drawn regarding the prospects for adapting these tools in Ukrainian hotels as an important factor in increasing competitiveness and profitability.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectrevenue-менеджментen_US
dc.subjectRevPARen_US
dc.subjectADRen_US
dc.subjectдинамічне ціноутворенняen_US
dc.subjectпрогнозування попитуen_US
dc.subjectготельний бізнесen_US
dc.subjectRMSen_US
dc.subjectштучний інтелектen_US
dc.subjectуправління доходамиen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectrevenue managementen_US
dc.subjectRevPARen_US
dc.subjectADRen_US
dc.subjectdynamic pricingen_US
dc.subjectdemand forecastingen_US
dc.subjecthotel businessen_US
dc.subjectRMSen_US
dc.subjectartificial intelligenceen_US
dc.subjectrevenue managementen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.titleПринципи, системи та кейси впровадження revenue-менеджмент у готельному бізнесіen_US
dc.title.alternativePrinciples, systems and cases of implementing revenue management in the hotel businessen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
304-307.pdf230,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.