Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19449
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоцюрубенко, Г.М.-
dc.contributor.authorШикіна, О.В.-
dc.contributor.authorKotsіurubenko, G.-
dc.contributor.authorShykina, O.-
dc.date.accessioned2025-06-06T07:06:44Z-
dc.date.available2025-06-06T07:06:44Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКоцюрубенко Г. М. Виклики воєнного стану для підприємств туристичної галузі України / Г. М. Коцюрубенко, О.В. Шикіна // Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених (Одеса, 18 жовтня 2024 р.) – Одеса: ОНЕУ, 2024. – С. 302-303.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19449-
dc.description.abstractУ роботі досліджуються основні виклики, з якими зіткнулися підприємства туристичної галузі України в умовах воєнного стану. Визначено ключові загрози, зокрема зменшення туристичних потоків, логістичні обмеження, зниження інвестиційної привабливості, дефіцит кадрів та проблеми безпеки. Обґрунтовано необхідність переорієнтації туристичних продуктів на внутрішній ринок, розвитку нових форматів (агротуризм, реабілітаційний, гастрономічний туризм) та впровадження цифрових технологій. Розкрито можливості державної та міжнародної підтримки як чинника стабілізації галузі. Акцент зроблено на адаптаційних механізмах, які дозволяють підприємствам зберегти функціонування й закласти підґрунтя для повоєнного відновлення туризму.en_US
dc.description.abstractThe paper examines the main challenges faced by Ukrainian tourism enterprises under martial law. Key threats are identified, including a decrease in tourist flows, logistical restrictions, reduced investment attractiveness, staff shortages, and security issues. The need to reorient tourism products to the domestic market, develop new formats (agritourism, rehabilitation, gastronomic tourism), and introduce digital technologies is substantiated. The possibilities of state and international support as a factor in stabilizing the industry are revealed. The emphasis is on adaptation mechanisms that allow enterprises to maintain their functioning and lay the foundation for the post-war restoration of tourism.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуристична індустріяen_US
dc.subjectвоєнний станen_US
dc.subjectвнутрішній туризмen_US
dc.subjectкризове управлінняen_US
dc.subjectцифрові технологіїen_US
dc.subjectбезпекаen_US
dc.subjectадаптація бізнесуen_US
dc.subjectтуристичні продуктиen_US
dc.subjecttourism industryen_US
dc.subjectmartial lawen_US
dc.subjectdomestic tourismen_US
dc.subjectcrisis managementen_US
dc.subjectdigital technologiesen_US
dc.subjectsecurityen_US
dc.subjectbusiness adaptationen_US
dc.subjecttourism productsen_US
dc.titleВиклики воєнного стану для підприємств туристичної галузі Україниen_US
dc.title.alternativeChallenges of martial law for tourism enterprises in Ukraineen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
302-303.pdf2,51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.