Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19449
Title: Виклики воєнного стану для підприємств туристичної галузі України
Other Titles: Challenges of martial law for tourism enterprises in Ukraine
Authors: Коцюрубенко, Г.М.
Шикіна, О.В.
Kotsіurubenko, G.
Shykina, O.
Citation: Коцюрубенко Г. М. Виклики воєнного стану для підприємств туристичної галузі України / Г. М. Коцюрубенко, О.В. Шикіна // Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених (Одеса, 18 жовтня 2024 р.) – Одеса: ОНЕУ, 2024. – С. 302-303.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: туристична індустрія
воєнний стан
внутрішній туризм
кризове управління
цифрові технології
безпека
адаптація бізнесу
туристичні продукти
tourism industry
martial law
domestic tourism
crisis management
digital technologies
security
business adaptation
tourism products
Abstract: У роботі досліджуються основні виклики, з якими зіткнулися підприємства туристичної галузі України в умовах воєнного стану. Визначено ключові загрози, зокрема зменшення туристичних потоків, логістичні обмеження, зниження інвестиційної привабливості, дефіцит кадрів та проблеми безпеки. Обґрунтовано необхідність переорієнтації туристичних продуктів на внутрішній ринок, розвитку нових форматів (агротуризм, реабілітаційний, гастрономічний туризм) та впровадження цифрових технологій. Розкрито можливості державної та міжнародної підтримки як чинника стабілізації галузі. Акцент зроблено на адаптаційних механізмах, які дозволяють підприємствам зберегти функціонування й закласти підґрунтя для повоєнного відновлення туризму.
The paper examines the main challenges faced by Ukrainian tourism enterprises under martial law. Key threats are identified, including a decrease in tourist flows, logistical restrictions, reduced investment attractiveness, staff shortages, and security issues. The need to reorient tourism products to the domestic market, develop new formats (agritourism, rehabilitation, gastronomic tourism), and introduce digital technologies is substantiated. The possibilities of state and international support as a factor in stabilizing the industry are revealed. The emphasis is on adaptation mechanisms that allow enterprises to maintain their functioning and lay the foundation for the post-war restoration of tourism.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19449
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
302-303.pdf2,51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.