Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19455
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКірбаба, А.Р.-
dc.date.accessioned2025-06-06T07:59:15Z-
dc.date.available2025-06-06T07:59:15Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКірбаба А.Р. Формування конкурентної стратегiї пiдприємства на ринку пластикових виробiв : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй": спец. 073 / Анастасiя Романiвна Кiрбаба ; наук. кер. Руслан Михайлович Волчек . - ОНЕУ , 2025.-81с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19455-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії підприємства, зокрема досліджено поняття, класифікацію конкурентних стратегій та їх роль у формуванні добробуту підприємства; надано характеристику методичним підходам оцінювання конкурентоспроможності підприємства. Авторкою надано економічну характеристику діяльності ТОВ «Корпорація Брескул». Проаналізовано тенденції, що склалися на ринку пластикових виробів в Україні; здійснено фінансовий та стратегічний аналіз діяльності ТОВ «Корпорація Брескул». Запропоновано основні напрями формування конкурентної стратегії на ТОВ «Корпорація Брескул», зокрема доцільно впровадити стратегію товарної експансії ТОВ «Корпорація Брескул». Реалізація цієї стратегії вбачається завдяки використанню наявних вимог покупців до асортименту пластикового посуду у частині випуску нових для підприємства мисок-салатниць різної ємності. Тим більше, що в літні місяці споживання салатів значно зростає, тому досліджуване товариство може задовольнити потреби ринку у цих товарах й тим самим спробувати збільшити частку ринку порівняно конкурентами. У роботі запропоновано інвестиційний проект з періодом окупності 4 місяці. Рентабельність виробництва продукції після впровадження запропонованої стратегії зросте з 12,38% до 14,34%.en_US
dc.description.abstractThis thesis examines the theoretical aspects of forming a competitive strategy for an enterprise, particularly exploring the concepts, classification of competitive strategies, and their role in enhancing the well-being of a company. The paper provides an overview of methodological approaches to assessing a company's competitiveness. The author presents an economic analysis of the activities of LLC «Breskul Corporation». The study analyzes trends in the plastic products market in Ukraine and includes a financial and strategic analysis of LLC «Breskul Corporation». The paper proposes key directions for forming a competitive strategy at LLC «Breskul Corporation», specifically recommending the implementation of a product expansion strategy. The realization of this strategy is envisaged through meeting existing consumer demands for a broader assortment of plastic tableware, particularly by introducing new types of salad bowls of various capacities. This is especially relevant during the summer months, when salad consumption significantly increases, enabling the company to meet market demand for such products and, in turn, attempt to increase its market share compared to competitors. The thesis also presents an investment project with a payback period of 4 months. The profitability of production is expected to rise from 12.38% to 14.34% after implementing the proposed strategy.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський Національний Економічний Універсітет:en_US
dc.subjectконкурентна стратегіяen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectвиробництво пластикових виробівen_US
dc.subjectSNW-аналізen_US
dc.subjectматриця Ансоффаen_US
dc.subjectефективність управлінняen_US
dc.subjectcompetitive strategyen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectplastic product manufacturingen_US
dc.subjectSNW analysisen_US
dc.subjectAnsoff matrixen_US
dc.subjectmanagement efficiencyen_US
dc.titleФормування конкурентної стратегії підприємства на ринку пластикових виробівen_US
dc.title.alternativeForming a competitive strategy of an enterprise in the plastic products marketen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.