Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19455
Title: | Формування конкурентної стратегії підприємства на ринку пластикових виробів |
Other Titles: | Forming a competitive strategy of an enterprise in the plastic products market |
Authors: | Кірбаба, А.Р. |
Citation: | Кірбаба А.Р. Формування конкурентної стратегiї пiдприємства на ринку пластикових виробiв : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй": спец. 073 / Анастасiя Романiвна Кiрбаба ; наук. кер. Руслан Михайлович Волчек . - ОНЕУ , 2025.-81с. |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Одеський Національний Економічний Універсітет: |
Keywords: | конкурентна стратегія управління виробництво пластикових виробів SNW-аналіз матриця Ансоффа ефективність управління competitive strategy management plastic product manufacturing SNW analysis Ansoff matrix management efficiency |
Abstract: | У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії підприємства, зокрема досліджено поняття, класифікацію конкурентних стратегій та їх роль у формуванні добробуту підприємства; надано характеристику методичним підходам оцінювання конкурентоспроможності підприємства. Авторкою надано економічну характеристику діяльності ТОВ «Корпорація Брескул».
Проаналізовано тенденції, що склалися на ринку пластикових виробів в Україні; здійснено фінансовий та стратегічний аналіз діяльності ТОВ «Корпорація Брескул».
Запропоновано основні напрями формування конкурентної стратегії на ТОВ «Корпорація Брескул», зокрема доцільно впровадити стратегію товарної експансії ТОВ «Корпорація Брескул». Реалізація цієї стратегії вбачається завдяки використанню наявних вимог покупців до асортименту пластикового посуду у частині випуску нових для підприємства мисок-салатниць різної ємності. Тим більше, що в літні місяці споживання салатів значно зростає, тому досліджуване товариство може задовольнити потреби ринку у цих товарах й тим самим спробувати збільшити частку ринку порівняно конкурентами. У роботі запропоновано інвестиційний проект з періодом окупності 4 місяці. Рентабельність виробництва продукції після впровадження запропонованої стратегії зросте з 12,38% до 14,34%. This thesis examines the theoretical aspects of forming a competitive strategy for an enterprise, particularly exploring the concepts, classification of competitive strategies, and their role in enhancing the well-being of a company. The paper provides an overview of methodological approaches to assessing a company's competitiveness. The author presents an economic analysis of the activities of LLC «Breskul Corporation». The study analyzes trends in the plastic products market in Ukraine and includes a financial and strategic analysis of LLC «Breskul Corporation». The paper proposes key directions for forming a competitive strategy at LLC «Breskul Corporation», specifically recommending the implementation of a product expansion strategy. The realization of this strategy is envisaged through meeting existing consumer demands for a broader assortment of plastic tableware, particularly by introducing new types of salad bowls of various capacities. This is especially relevant during the summer months, when salad consumption significantly increases, enabling the company to meet market demand for such products and, in turn, attempt to increase its market share compared to competitors. The thesis also presents an investment project with a payback period of 4 months. The profitability of production is expected to rise from 12.38% to 14.34% after implementing the proposed strategy. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19455 |
Appears in Collections: | Центр заочної та вечірньої форм навчання* |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кірбаба_Анастасія_дипломна робота бакалавра.pdf | 1,43 MB | Adobe PDF | View/Open | |
Кірбаба_Анотація.pdf | 174,42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Кірбаба_реферат.pdf | 225,61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.