Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19461
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравчук, К.Д.-
dc.date.accessioned2025-06-06T10:13:55Z-
dc.date.available2025-06-06T10:13:55Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКравчук К.Д. Управління конкурентною позицією підприємства сфери послуг: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй": спец. 073 / Крiстiна Денисiвна Кравчук ; наук. кер. Юлiя Валентинiвна Карпенко . - ОНЕУ , 2025.-66с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19461-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти управління конкурентною позицією підприємства, зокрема досліджується сутність поняття конкурентної позиції та основні фактори впливу на неї. Проаналізовано ринок косметичних та перукарських послуг України, стан внутрішнього середовища ТОВ «Перукарня «Майстер» та його конкурентну позицію. Запропоновано заходи щодо зміцнення конкурентної позиції, зокрема розширити асортимент послуг, у зв’язку з чим підвищити професійність майстрів; впровадити цінові знижки на окремі послуги; надати додаткові послуги комфортуen_US
dc.description.abstractThe paper examines theoretical aspects of managing the competitive position of an enterprise, in particular, the essence of the concept of competitive position and the main factors influencing it are investigated. The market of cosmetic and hairdressing services in Ukraine, the state of the internal environment of LLC "Hairdresser "Master" and its competitive position are analyzed. Measures are proposed to strengthen the competitive position, in particular, to expand the range of services, in connection with which to increase the professionalism of masters; to introduce price discounts for individual services; to provide additional comfort services-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський Національний Економічний Універсітетen_US
dc.subjectконкурентна позиціяen_US
dc.subjectринок косметичних та перукарських послугen_US
dc.subjectмодель п’яти конкурентних сил М. Портераen_US
dc.subjectхронометражen_US
dc.subjectетод стандартної роботиen_US
dc.subjectcompetitive positionen_US
dc.subjectmarket of cosmetic and hairdressing services, M. Porter's five competitive forces modelen_US
dc.subjecttimingen_US
dc.subjectstandard work methoden_US
dc.titleУправління конкурентною позицією підприємства сфери послугen_US
dc.title.alternativeManaging the competitive position of a service enterpriseen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравчук анотація.pdf306,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кравчук К.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Кравчук реферат.doc.pdf351,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.