Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19464
Назва: Управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства
Інші назви: Management of the competitiveness of a trading enterprise
Автори: Щербаченко, А. В.
Бібліографічний опис: Щербаченко А.В. Управлiння конкурентоспроможнiстю торговельного пiдприємства : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй": спец. 073 / Анна Валерiївна Щербаченко ; наук. кер. Ольга Генадiївна Єсiна . - ОНЕУ , 2025.-80с.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: конкурентоспроможність
підприємство
конкуренція
роздрібна торгівля
competitiveness
enterprise
competition
retail trade
Короткий огляд (реферат): роботі розглядаються теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства, зокрема розкрито сутність поняття «конкурентоспроможність», визначено основні фактори впливу на її рівень та проаналізовано існуючі методи оцінювання. Проаналізовано сучасний стан ринку роздрібної торгівлі, надано загальну характеристику та проведено аналіз фінансово-економічних показників діяльності ПрАТ «Еліта», оцінено конкурентоспроможність підприємства, визначено сильні та слабкі сторони. Запропоновано підвищення конкурентоспроможності підприємства шляхом модернізації його офіційного сайту до рівня інтернет-магазину та активізації просування в соціальних мережах.
The work deals with the theoretical aspects of managing the competitiveness of a trading enterprise, specifically exploring the essence of the concept of "competitiveness," identifying the main factors influencing its level, and analyzing existing assessment methods. Author analysis the current state of the retail market, provides a general description and analysis of the financial and economic performance of PRJSC "Elita," assesses the enterprise's competitiveness, and identifies its strengths and weaknesses. Proposed is an increase in the enterprise's competitiveness through the modernization of its official website to the level of an online store and the activation of promotion in social networks.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19464
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.