Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19475
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТіщенко, І.В.-
dc.contributor.authorШикіна, О.В.-
dc.contributor.authorTishchenko, I.-
dc.contributor.authorShykina, O.-
dc.date.accessioned2025-06-06T18:57:24Z-
dc.date.available2025-06-06T18:57:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТіщенко І. В. Методичні підходи до оцінювання інноваційного розвитку підприємства / І. В. Тіщенко, О. В. Шикіна // Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених (Одеса, 18 жовтня 2024 р.) – Одеса: ОНЕУ, 2024. – С. 201-202.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19475-
dc.description.abstractУ тезах розглянуто основні методичні підходи до оцінювання інноваційного розвитку підприємств, що є важливою умовою їх конкурентоспроможності у сучасному ринковому середовищі. Виділено класичний, системний, процесний та інтеграційний підходи, кожен із яких акцентує увагу на різних аспектах інноваційної діяльності. Проаналізовано практичні методи оцінювання, включаючи фінансово-економічні показники, бенчмаркінг, SWOT-аналіз та балансовану систему показників. Окрему увагу приділено ролі інтернет-маркетингу як інструменту підтримки інноваційного розвитку. Наголошено на необхідності комплексного підходу до оцінювання, що дозволяє підприємствам адаптуватися до викликів та підвищити свою ефективність.en_US
dc.description.abstractThe theses consider the main methodological approaches to assessing the innovative development of enterprises, which is an important condition for their competitiveness in the modern market environment. The classical, systemic, process and integration approaches are highlighted, each of which focuses on different aspects of innovative activity. Practical assessment methods are analyzed, including financial and economic indicators, benchmarking, SWOT analysis and a balanced scorecard. Special attention is paid to the role of Internet marketing as a tool for supporting innovative development. The need for a comprehensive approach to assessment is emphasized, which allows enterprises to adapt to challenges and increase their efficiency.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectінноваційний розвитокen_US
dc.subjectметодичні підходиen_US
dc.subjectоцінюванняen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectбенчмаркінгen_US
dc.subjectSWOT-аналізen_US
dc.subjectBSCen_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectinnovative developmenten_US
dc.subjectmethodological approachesen_US
dc.subjectevaluationen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectbenchmarkingen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.subjectBSCen_US
dc.subjectInternet marketingen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.titleМетодичні підходи до оцінювання інноваційного розвитку підприємстваen_US
dc.title.alternativeMethodological approaches to assessing the innovative development of an enterpriseen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
201-202.pdf2,54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.