Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19475
Назва: Методичні підходи до оцінювання інноваційного розвитку підприємства
Інші назви: Methodological approaches to assessing the innovative development of an enterprise
Автори: Тіщенко, І.В.
Шикіна, О.В.
Tishchenko, I.
Shykina, O.
Бібліографічний опис: Тіщенко І. В. Методичні підходи до оцінювання інноваційного розвитку підприємства / І. В. Тіщенко, О. В. Шикіна // Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених (Одеса, 18 жовтня 2024 р.) – Одеса: ОНЕУ, 2024. – С. 201-202.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: інноваційний розвиток
методичні підходи
оцінювання
конкурентоспроможність
бенчмаркінг
SWOT-аналіз
BSC
інтернет-маркетинг
підприємство
innovative development
methodological approaches
evaluation
competitiveness
benchmarking
SWOT analysis
BSC
Internet marketing
enterprise
Короткий огляд (реферат): У тезах розглянуто основні методичні підходи до оцінювання інноваційного розвитку підприємств, що є важливою умовою їх конкурентоспроможності у сучасному ринковому середовищі. Виділено класичний, системний, процесний та інтеграційний підходи, кожен із яких акцентує увагу на різних аспектах інноваційної діяльності. Проаналізовано практичні методи оцінювання, включаючи фінансово-економічні показники, бенчмаркінг, SWOT-аналіз та балансовану систему показників. Окрему увагу приділено ролі інтернет-маркетингу як інструменту підтримки інноваційного розвитку. Наголошено на необхідності комплексного підходу до оцінювання, що дозволяє підприємствам адаптуватися до викликів та підвищити свою ефективність.
The theses consider the main methodological approaches to assessing the innovative development of enterprises, which is an important condition for their competitiveness in the modern market environment. The classical, systemic, process and integration approaches are highlighted, each of which focuses on different aspects of innovative activity. Practical assessment methods are analyzed, including financial and economic indicators, benchmarking, SWOT analysis and a balanced scorecard. Special attention is paid to the role of Internet marketing as a tool for supporting innovative development. The need for a comprehensive approach to assessment is emphasized, which allows enterprises to adapt to challenges and increase their efficiency.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19475
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
201-202.pdf2,54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.