Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19489
Назва: Організаційно-економічні засади розвитку подієвого туризму (на прикладі ТОВ «Селезньов Тур»)
Інші назви: Organizational and economic principles of development of event tourism (on the example of Seleznev Tour LTD)
Автори: Бірюкова, Я.І.
Бібліографічний опис: Бірюкова Я.І. Органiзацiйно-економiчнi засади розвитку подiєвого туризму (на прикладi ТОВ "Селезньов тур") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра :спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Яна Iгорiвна Бiрюкова ; наук. кер. Ганна Костянтинiвна Бедрадiна . - ОНЕУ , 2025.-72с.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: подія
подієвий туризм
туристичне підприємство
туристичний оператор
калькуляція туру
event
event tourism
tourism company
tour operator
tour calculation
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є подієвий туризм як напрям туристичної індустрії. Предметом дослідження є організаційно-економічні умови, механізми та інструменти розвитку програм подієвого туризму. В першому розділі кваліфікаційної роботи розкрито теоретичні та методологічні підходи до визначення поняття «подієвий туризм». Проаналізовано особливості розвитку подієвого туризму. Визначено нові тенденції, які спираються на розподіл створення подій в залежності від напряму та кінцевої мети, а також від того в якої якості виступають туристи: учасники події або сторонні спостерігачі. Надано класифікацію подієвих ресурсів. В другому розділі кваліфікаційної роботи надано загальну характеристику туристичного підприємства, зроблено аналіз організаційно-економічних показників діяльності підприємства. Проведено діагностику можливостей та пропозицій туристичного підприємства в сегменті подієвого туризму. В третьому розділі кваліфікаційної роботи запропоновано шляхи розвитку подієвого туризму в Україні в повоєнний період. Розроблено тур в сегменті подієвого туризму «ТуСтань-минуле та сучасність», складено калькуляцію туру та розраховано коефіцієнт рентабельності.
The object of the study is event tourism as a branch of the tourism industry. The subject of the study is the organizational and economic conditions, mechanisms and tools for the development of event tourism programs. The first chapter of the qualification work reveals theoretical and methodological approaches to the definition of “event tourism”. The peculiarities of event tourism development are analyzed. New trends have been identified that are based on the distribution of event creation depending on the direction and ultimate goal, as well as on the capacity of tourists: participants in the event or outside observers. A classification of event resources is provided. The second section of the qualification work provides a general description of the tourism enterprise, analyzes the organizational and economic indicators of the enterprise. The opportunities and offers of the tourism enterprise in the event tourism segment are diagnosed. The third chapter of the qualification work proposes ways to develop event tourism in Ukraine in the postwar period. A tour in the segment of event tourism “Tustan-Past and Present” has been developed, the tour costing has been compiled and the profitability ratio has been calculated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19489
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.