Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19493
Назва: Маркетинг в системі управління туристичними дестинaціями (на прикладі Одеської області)
Інші назви: Marketing on the system of the management of tourist destination (on the example of Odesa region)
Автори: Окорокова, Е.М.
Бібліографічний опис: Окорокова Е.М. Маркетинг в системi управлiння туристичними дестинацiями (на прикладi Одеської областi : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра :спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Евелiна Михайлiвна Окорокова ; наук. кер. Вiктор Григорович Герасименко . - ОНЕУ , 2025.-68с.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: туристична дестинація
рекреаційно-туристичний потенціал
маркетингове позиціонування
маркетингові дослідження
tourist destination
recreational and tourist
tourist cluster
marketing research
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи управління туристичними дестинаціями. Наведено погляди вчених щодо визначень дестинації як управлінської категорії. Визначено особливості маркетингу в сфері туризму і гостинності відносно туристичних дестинацій різного рівня. Проведено аналіз поточного стану розвитку туристичної дестинації Одеської області шляхом використання SWOT і PEST – аналізу. Запропоновано основні напрями відновлення туристичної привабливості дестинації за рахунок удосконалення її продуктової політики і впровадження спеціальних маркетингових заходів..
The work considers the theoretical aspects of tourist destination management. The views of scientists on the definition of the destination as a management category are given. The current state of development of the tourist destination, which is located in the geographical are of Odesa region is analyzed. The main directions of increasing the tourist attractiveness of the destination are proposed, the prospects of forming s tourist cluster on its basis are shown.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19493
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Окорокова Е.М.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат Окорокова Е.М.pdf217,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.