Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19498
Title: Управління розвитком підприємства ресторанного господарства (на прикладі ПІІ «Макдональдз юкрейн ЛТД»)
Other Titles: Management of the development of a restaurant business enterprise (on the example of McDonald’s Ukraine Ltd)
Authors: Куліковська, А.П.
Citation: Куліковська А.П. Управлiння розвитком пiдприємства ресторанного господарства на прикладi ПII "Макдональдз юкрейн ЛТД" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою " Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Анна Павлiвна Кулiковська ; наук. кер. Наталя Степанiвна Мартинова . - ОНЕУ , 2025.-76с.
Issue Date: 2025
Publisher: Одеський Національний Економічний Універсітет
Keywords: ресторанне господарство
стратегічне управління
корпоративна соціальна відповідальність
розвиток підприємства
ESG-концепція
«fast food»
restaurant business
strategic management
corporate social responsibility
enterprise development
ESG concept
Abstract: У роботі розглянуто теоретико-методичні засади стратегічного управління розвитком підприємств ресторанного господарства в умовах глобалізаційних змін. Особлива увага приділяється ролі корпоративної соціальної відповідальності як складової сучасних стратегій розвитку. Також розлянуто підходи до оцінки стратегічного розвитку підприємств ресторанного господарства с урахуванням принципів корпоративної соціальної відповідальності. Проведено оцінку організаційно-економічної діяльності ПІІ «Макдональдз юкрейн ЛТД», здійснено аналіз внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства, а також практики впровадження принципів корпоративної соціальної відповідальності в діяльність компанії. Проаналізовано стратегічні орієнтири діяльності ПІІ «Макдональдз Юкрейн ЛТД» в умовах повоєнної відбудови України. Особливу увагу приділено розробці й впровадженню нових елементів корпоративної соціальної відповідальності та ESG-концепції як ключових інструментів підвищення конкурентоспроможності, посилення репутації бренду та довгострокового забезпечення сталого зростання компанії в сучасному соціально-економічному середовищі.
The thesis examines the theoretical and methodological foundations of strategic management in the development of restaurant enterprises under conditions of global change. Special attention is given to the role of corporate social responsibility as an integral component of modern development strategies. The study also explores approaches to assessing the strategic development of restaurant enterprises, taking into account corporate social responsibility principles. An evaluation of the organizational and economic performance of McDonald’s Ukraine Ltd. was conducted, along with an analysis of the company’s internal and external environments and its corporate social responsibility implementation practices. The strategic development priorities of McDonald’s Ukraine Ltd. in the context of Ukraine’s post-war recovery are analyzed. Special focus is placed on the development and implementation of new elements of corporate social responsibility and the ESG concept as key tools for enhancing competitiveness, strengthening brand reputation, and ensuring the company’s long-term sustainable growth in the modern socio-economic environment.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19498
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Куліковська А.С.pdf1,33 MBAdobe PDFView/Open
реферат Куліковська А.pdf464,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.