Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19500
Назва: Шляхи впровадження цифрового маркетингу у рекламній діяльності готелю Riviera
Інші назви: Ways of implementing digital marketing in the advertising activities of the Riviera Hotel
Автори: Мансур, С.М.
Бібліографічний опис: Мансур С.М. Шляхи впровадження цифрового маркетингу у рекламнiй дiяльностi готелю Riviera : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою " Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Мансур Самiра Мансур ; наук. кер. Ольга Володимирiвна Шикiна . - ОНЕУ , 2025.-63с.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: цифровий маркетинг
готельний бізнес
SEO-оптимізація
SMM
таргетована реклама
інфлюенсер-маркетинг
CRM-система
digital marketing
hotel business
SEO optimization
targeted advertising
influencer marketing
CRM system
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження – процес організації цифрового маркетингу на підприємствах готельного бізнесу. Предметом дослідження є науково-практичні питання шляхів впровадження цифрового маркетингу у рекламній діяльності готелю Riviera. Мета роботи є генерація напрямів перспективного використання цифрового маркетингу у готельному бізнесі. У роботі було досліджено шляхи впровадження цифрового маркетингу в рекламну діяльність готелю «Riviera» та проаналізовано сучасні тенденції використання цифрових інструментів у готельному бізнесі. Розглянуто теоретичні основи цифрового маркетингу, визначено його ключові інструменти, а також узагальнено європейський досвід із цифрової трансформації готельних підприємств. На основі проведеного аналізу діяльності готелю «Riviera» виявлено ключові проблеми: застарілий вебсайт, низьку SEO-оптимізацію, пасивну присутність у соціальних мережах. За результатами дослідження розроблено пропозиції.
The object of the study is the process of organizing digital marketing at hotel enterprises. The subject of the study is scientific and practical issues of ways to implement digital marketing in the advertising activities of the Riviera Hotel. The purpose of the work is to generate directions for the promising use of digital marketing in the hotel business. The paper investigated ways to implement digital marketing in the advertising activities of the Riviera Hotel and analyzed current trends in the use of digital tools in the hotel business. The theoretical foundations of digital marketing were considered, its key tools were identified, and European experience in the digital transformation of hotel enterprises was summarized. Based on the analysis of the activities of the Riviera Hotel, key problems were identified: an outdated website, low SEO optimization, and a passive presence in social networks. Based on the results of the study, proposals were.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19500
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.