Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 31-40 зі 189.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2021Особливості маркетингових досліджень в ІнтернетіОрлик, О.В.; Orlyk, O.
2020Імітаційне моделювання поведінки платників податків на ринку праці в УкраїніВасильченко, К.Г.; Vasylchenko, K.
2021Управління конфліктами в agile-командахЯсинська, С.Ю.; Гречкосій, І.Д.; Jasyns’ka, S.; Grechkosiy, I.
2020Формування сучасної моделі ІС КСВ підприємстваЄсіна, О.Г.; Yesina, O.
2021Тенденції розвитку маркетингової діяльності в сучасних умовахГострик, О.М.; Hostryk, A.
2021Credit support for agricultural development: comparative characteristics of Ukraine and KazakhstanKovalenko, V.; Sheludko, S.; Sergeeva, E.; Kyriazova, T.; Yesina, O.; Коваленко, В.В.; Шелудько, С.А.; Сергєєва, О.С.; Кир’язова, Т.О.; Єсіна, О.Г.
2021Прогнозування трейдерського ризику з використанням методів нечіткої логікиГострик, О.М.; Hostryk, A.
2020Інжинірінг бізнес-архітектури підприємства для прогнозування соціально-економічних процесівЄсіна, О.Г.; Yesina, O.
2020Порівняльна характеристика ІТ-систем автоматизації управління бізнесомГострик, О.М.; Hostryk, A.
2022Деякі аспекти формування цифрової компетентності студентів ЗВОЄсіна, О.Г.; Yesina, O.