Пошук


Поточні фільтри:



Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 12.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2021Analysis of the information component of marketing territorial strategiesTarasova, K.; Semenova, K.; Тарасова, К.І.; Семенова, К.Д.
2021Інформаційно-комунікаційні технології як динамізуючий фактор розвитку державиКухарская, Н.А.; Kuharskaya, N.
2021Концепция «Один пояс, один путь» (OBOR): предпосылки и реалииКухарская, Н.А.; Кухарська, Н.О.; Kuharskaya, N.
2021An exploratory study of theories of green marketing and its practicesTarasova, K.; Rulinska, O.; Тарасова, К.І.; Рулінська, О.В.
2021Інструментарій маркетингових досліджень в умовах трансформації економікиСотніков, Ю.М.; Бутенко, А.А.; Sotnikov, Yu.; Butenko, A.
2021PEST-аналіз малого та середнього підприємництва в УкраїніСало, Я.В.; Salo, Ya.
2021Індексний метод у сучасних дослідженнях грошового обігу УкраїниПогорєлова, Т.В.; Тарасова, К.І.; Pohorielova, T.; Tarasova, K.
2021Аналіз соціально-економічного розвитку Маяківської об’єднаної територіальної громадиКарпов, В.А.; Тарасова, К.І.; Сербіна, А.А.; Васалатій, О.А.; Karpov, V.; Tarasova, K.; Serbina, A.; Vasalatiy, O.
2021Оцінка макросередовища логістичної діяльності в УкраїніСмирнова, Н.В.; Smyrnova, N.
2021Особливості формування бренду роботодавцяСало, Я.В.; Salo, Ya.