Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 22.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2021Інформаційно-комунікаційна складова брендингу територійТарасова, К.І.; Tarasova, K.
2021Самонавчання студентів в умовах пандемії COVID-19Тарасова, К.І.; Піскун, А.В.; Tarasova, K.; Piskun, A.
2021Analysis of the information component of marketing territorial strategiesTarasova, K.; Semenova, K.; Тарасова, К.І.; Семенова, К.Д.
2021An exploratory study of theories of green marketing and its practicesTarasova, K.; Rulinska, O.; Тарасова, К.І.; Рулінська, О.В.
2021Особливості використання статистичних методів в маркетингових дослідженняхТарасова, К.І.; Tarasova, K.
2021Індексний метод у сучасних дослідженнях грошового обігу УкраїниПогорєлова, Т.В.; Тарасова, К.І.; Pohorielova, T.; Tarasova, K.
2021Аналіз соціально-економічного розвитку Маяківської об’єднаної територіальної громадиКарпов, В.А.; Тарасова, К.І.; Сербіна, А.А.; Васалатій, О.А.; Karpov, V.; Tarasova, K.; Serbina, A.; Vasalatiy, O.
2022Особливості цифрової трансформації в Україні та світіТарасова, К.І.; Tarasova, K.
2020Статистичне оцінювання споживання продуктів харчуванняТарасова, К.І.; Tarasova, K.
2021Особливості цифрової трансформації в Україні та світіТарасова, К.І.; Tarasova, K.