Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 30.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2020Принципи організації маркетингових комунікацій ЗВО з абітурієнтами у мережі ІнтернетЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2020Закордонний досвід стратегічного планування регіонального розвиткуКухарська, Н.О.; Kuharskaya, N.
2020Digital-маркетинг закладів вищої освітиЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2021Analysis of the information component of marketing territorial strategiesTarasova, K.; Semenova, K.; Тарасова, К.І.; Семенова, К.Д.
2020Інноваційна складова економічного зростання УкраїниКухарська, Н.О.; Kuharskaya, N.
2021Інформаційно-комунікаційні технології як динамізуючий фактор розвитку державиКухарская, Н.А.; Kuharskaya, N.
2021Концепция «Один пояс, один путь» (OBOR): предпосылки и реалииКухарская, Н.А.; Кухарська, Н.О.; Kuharskaya, N.
2021An exploratory study of theories of green marketing and its practicesTarasova, K.; Rulinska, O.; Тарасова, К.І.; Рулінська, О.В.
2021Інструментарій маркетингових досліджень в умовах трансформації економікиСотніков, Ю.М.; Бутенко, А.А.; Sotnikov, Yu.; Butenko, A.
2021PEST-аналіз малого та середнього підприємництва в УкраїніСало, Я.В.; Salo, Ya.