Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 48.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2018Діагностика однорідності сукупності малих готелів м. Одеси за таксономічним аналізомШикіна, О.В.; Шикина, О.В.; Shykina, O.
2018Сталий розвиток туризму: сучасний стан і завдання для УкраїниЛебедєв, І.В.; Лебедев, И.В.; Lebedyev, I.
2018Тризіркові готелі у структурі засобів розміщення УкраїниГаласюк, С.С.; Galasyuk, S.
2018Науково-теоретичні аспекти маркетингового аналізу у сфері готельного господарстваНездоймінов, С.Г.; Бедрадіна, Г.К.; Nezdoyminov, S.; Bedradina, G.
2018Сутність та специфічні ознаки концепції «бутік-готель»Галасюк, С.С.; Galasyuk, S.
2018Маркетингові інструменти розвитку екологічного напрямку сільського туризмуМихайлюк, О.Л.; Mykhailiuk, O.
2018Маркетингова політика просування послуг у готельному бізнесі УкраїниМихайлюк, О.Л.; Хумарова, Н.І.; Mykhailiuk, O.; Khumarova, N.
2018Сталий розвиток туризму: досвід Європейського союзу і завдання для УкраїниЛебедєв, І.В.; Lebediev, I.
2018Інноваційні рекламні заходи у діяльності туристичного підприємстваШикіна, О.В.; Shykina, O.
2018Механізми і перспективи функціонування туристичних кластерів в Одеській областіМихайлюк, О.Л.; Давиденко, І.В.; Mykhailiuk, O.; Davydenko, I.