Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу : [938] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 701 до 720 з 938
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2013Соціальний вимір європейської інтеграції і завдання для УкраїниЛебедєв, І.В.; Лебедев, И.В.; Lebedyev, I.
2012Соціальні технології сучасного менеджментуЛебедєв, І.В.; Лебедев, И.В.; Lebedyev, I.
2012Корпоративне громадянство у контексті сталого розвиткуЛебедєв, І.В.; Лебедев, И.В.; Lebedyev, I.
2012Особливості розвитку ринку освітнього туризмуДавиденко, І.В.; Давыденко, И.В.; Davydenko, I.
2012Доминанты рынка событийного туризмаДавыденко, И.В.; Давиденко, І.В.; Davydenko, I.
2005Оцінка непрямого впливу туризму на економіку регіонуДавиденко, І.В.; Давыденко, И.В.; Davydenko, I.
2007Стан і фактори розвитку регіонального ринку туристичних послугДавиденко, І.В.; Давыденко, И.В.; Davydenko, I.
2003Економічна оцінка рекреаційних ресурсівДавиденко, І.В.; Давыденко, И.В.; Davydenko, I.
2013Особливості розвитку хостелів в Україні та світіДавиденко, І.В.; Давыденко, И.В.; Davydenko, I.
2008Екотуризм як складова екологічного виховання студентівДавиденко, І.В.; Давыденко, И.В.; Davydenko, I.
2012Пути формирования бренда туристической дестинацииДавыденко, И.В.; Давиденко, І.В.; Davydenko, I.
2014Основні компоненти туристично-рекреаційного потенціалуДавиденко, І.В.; Давыденко, И.В.; Davydenko, I.
2010Стратегії цінової політики як метод підвищення конкурентоспроможності туристичних фірмУхлічєва, І.В.; Жупаненко, А.В.; Ухличева, И.В.; Жупаненко, А.В.; Ukhlicheva, I.; Zhupanenko, A.
2003Упаковка як елемент брендуУхлічєва, І.В.; Ухличева, И.В.; Ukhlicheva, I.
2005Основні аспекти менеджменту безпеки в туризміУхлічєва, І.В.; Ухличева, И.В.; Ukhlicheva, I.
2007Підвищення мотивації праці персоналу підприємств туристичної індустрії на основі оцінки результативності корпоративного навчанняУхлічєва, І.В.; Ухличева, И.В.; Ukhlicheva, I.
2007Особенности анимационной деятельности в молодежном туризмеУхличева, И.В.; Ухлічєва, І.В.; Ukhlicheva, I.
2013Проблемы выбора стратегии управления на туристическом предприятии в кризисных условияхУхличева, И.В.; Ухлічєва, І.В.; Ukhlicheva, I.
2013Проблемы стратегического управления предприятиями туристического бизнеса в УкраинеУхличева, И.В.; Ухлічєва, І.В.; Ukhlicheva, I.
2014Роль брендінгу в просуванні та посиленні конкурентоспроможності туристичних послугУхлічєва, І.В.; Ухличева, И.В.; Ukhlicheva, I.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 701 до 720 з 938