Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3751
Title: Рекреационный потенциал курортной анимации как фактор повышения качества туристических услуг
Other Titles: Рекреаційний потенціал курортної анімації як фактор підвищення якості туристичних послуг
Recrеational potential of the resort animation as a factor in increasing the quality of tourism services
Authors: Нездойминов, С.Г.
Бедрадина, А.К.
Нездоймінов, С.Г.
Бедрадіна, Г.К.
Nezdoyminov, S.
Bedradina, G.
Citation: Нездойминов С. Г. Рекреационный потенциал курортной анимации как фактор повышения качества туристических услуг / С. Г. Нездойминов, А. К. Бедрадина // Зб. наук. праць VI Міжнар. наук.-практ.конф. “Розвиток сфери розваг — основа сучасної концепції підвищення ефективності туристичного бізнесу” (м. Святогірськ, 29 вересня — 1 жовтня 2006 р.). – Донецьк: Донецьк. ін-т турист. бізнесу, 2006.
Issue Date: 2006
Publisher: Донецький інститут туристичного бізнесу
Keywords: рекреационный потенциал
турист
туроператор
туристическая инфраструктура
рекреаційний потенціал
турист
туроператор
туристична інфраструктура
recreational potential
tourists
tour operators
tourist infrastructure
Abstract: Каждый турист, предпринимающий путешествие, формирует свое мнение о качестве туристических услуг регионального туроператора вскоре после турпоездки. На потребительскую оценку качества туристического продукта влияют как ожидания, так и фактический опыт контактов с рекреационной курортной анимацией, степени ее эмоционального и рационального воздействия.
Кожен турист, предпринимающий подорож, формує свою думку про якість туристичних послуг регіонального туроператора незабаром після турпоїздки. На споживчу оцінку якості туристичного продукту впливають як очікування, так і фактичний досвід контактів з рекреаційної курортної анімацією, ступеня її емоційного та раціонального впливу.
Every tourist take a trip forms an opinion about the quality of tourist services of the regional tour operator shortly after the tours. On consumer assessment of the quality of the tourist product is influenced by both the expectations and the actual experience of contacts with recreational resort animation degree of emotional and rational action.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3751
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.