Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4494
Назва: Исследование деятельности институциональных инвесторов в контексте финансового маркетинга
Інші назви: Дослідження діяльності інституційних інвесторів у контексті фінансового маркетингу
Research activities of institutional investors in the context of the financial marketing
Автори: Новошинская, Л.В.
Новошинська, Л.В.
Novoshynska, L.
Бібліографічний опис: Новошинская Л. В. Исследование деятельности институциональных инвесторов в контексте финансового маркетинга / Л. В. Новошинская // Технологический аудит и резервы производства. – 2015. – №1/5(21). – С. 23-29.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: финансовый рынок
рецессия
реальный сектор
институциональные инвесторы
финансовая глобализация
результативность
фінансовий ринок
рецесія
реальний сектор
інституційні інвестори
фінансова глобалізація
результативність
financial market
the recession
the real sector
institutional investors
financial globalization
productivity
Короткий огляд (реферат): Исследованы современные тенденции развития финансового рынка в контексте финансовой глобализации экономики, институционализации на финансовом рынке. Обозначена целесообразность формирования и использования финансового маркетинга в деятельности институциональных инвесторов в сегментах инвестиционных, страховых и пенсионных рынков. Обоснована теоретическая модель финансового маркетинга – как новая парадигма стратегической маркетинговой деятельности институциональных инвесторов.
Досліджено сучасні тенденції розвитку фінансового ринку в контексті фінансової глобалізації економіки, інституціоналізації на фінансовому ринку. Позначена доцільність формування та використання фінансового маркетингу в діяльності інституційних інвесторів в сегментах інвестиційних, страхових і пенсійних ринків. Обґрунтовано теоретичну модель фінансового маркетингу – як нової парадигми стратегічної маркетингової діяльності інституційних інвесторів.
The market situation in the financial market of Ukraine and the euro-zone is investigated. The appearance and transformation of financial globalization, financialization, institutionalization of the financial market are analyzed. The true and apologetics of consumer behavior, of consumer are determined. The main prerequisites for the use of financial instruments are identified in order to establish the market prospects for its use in the activities of institutional investors – Collective Investment Institutions (CII), insurance companies, private pension funds. The investigations show that these investors occupy a rather narrow segment as investment transformers in gross domestic product. The usefulness and importance of obtained data consist in the fact that the philosophy of financial marketing promotes the use of strategic marketing as a paradigm (theoretical model) revitalization of institutional investors. It is investigated the theoretical principles of formation and development of the financial marketing activities of non-bank nstitutional investors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4494
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.