Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5995
Назва: Електронні системи закупівель: модель поведінки підприємств з урахуванням нецінових показників
Інші назви: Электронные системы закупок: модель поведения предприятий с учетом неценовых показателей
Electronic procurement systems: behavior enterprise' model based on non-price indicators
Автори: Меджибовська, Н.С.
Меджибовская, Н.С.
Medzhybovska, N.
Бібліографічний опис: Меджибовська Н. С. Електронні системи закупівель: модель поведінки підприємств з урахуванням нецінових показників / Н. С. Меджибовська // Актуальні проблеми розвитку регіону. – 2017. – Вип. 13. – Том 1. – С. 30-37.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: електрона система закупівель
зворотній аукціон
електронне постачання
нецінові показники
агентне моделювання
электронная система закупок
обратный аукцион
электронное снабжение
неценовые показатели
агентное моделирование
electronic procurement system
reverse auction
electronic procurement
non-price indicators
agent-based modeling
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена питанню моделювання поведінки підприємств під час зворотного аукціону. Досліджено переваги та обмеження зворотних аукціонів та правила їх функціонування в Україні. В ході експериментів показано, що початкова ціна не є єдиним мірилом досягнення перемоги в конкурентній боротьбі. Найважливіше значення набувають обрана стратегія поведінки в ході торгів та використання нецінових показників. Використано метод агентного моделювання та враховано такі параметри для кожного з учасників, як стартова ціна, ціновий мінімум, стратегія, нецінові показники (в даному випадку – відстрочка платежу та період доставки).
Статья посвящена проблемам моделирования поведения предприятий в ходе обратного аукциона. Исследованы преимущества и ограничения обратных аукционов и правила их функционирования в Украине. В ходе экспериментов показано, что начальная цена не является единственным мерилом достижения победы в конкурентной борьбе. Важнейшее значение приобретают выбранная стратегия поведения в ходе торгов и использование неценовых показателей. Использован метод агентного моделирования и учтены такие параметры для каждого из участников, как стартовая цена, ценовой минимум, стратегия, неценовые показатели (в данном случае – отсрочка платежа и период доставки).
This paper deals with the modeling of enterprise behavior during the reverse auction. We studied the benefits and limitations of reverse auctions and rules for their functioning in Ukraine. During the experiments we proved that the initial price cannot be a single measure for the decision-making. In this case the trading strategy and non-price indicators become crucial. We used the method of agent-based modeling and considered the following parameters for each participant as the starting price, the minimum price, trading strategy, non-price parameters (in this case – payment delay and delivery period).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5995
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.