Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7482
Назва: Шляхи реалізації проектно-орієнтованої моделі співпраці закладів вищої освіти, IT-компаній та агропідприємств при впровадженні інформаційних систем
Інші назви: Пути реализации проэктно-ориентированной модели сотрудничества высших учебных заведений, ІT-компаний и аграрных предприятий при внедрении информационных систем
Ways to implement the project-oriented model of cooperation between higher education institutions, IT-companies and agricultural enterprises in the implementation of information systems
Автори: Копішинська, О.П.
Уткін, Ю.В.
Копишинская, Е.П.
Уткин, Ю.В.
Kopishynska, О.
Utkin, Y.
Бібліографічний опис: Шляхи реалізації проектно-орієнтованої моделі співпраці закладів вищої освіти, IT-компаній та агропідприємств при впровадженні інформаційних систем / О. П. Копішинська, Ю. В. Уткін // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2018. – № 65 (1). – С. 197-206. – ISSN 2313-4569.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: багатостороння співпраця університетів та бізнесу
практично-орієнтоване навчання
консалтинг
ринок праці
інформаційна система Soft.Farm
многостороннее сотрудничество университетов и бизнеса
практически-ориентированное обучение
консалтинг
рынок труда
информационная система Soft.Farm
multilateral cooperation of universities and business
practice-oriented training
consulting
labor market
information system Soft.Farm
Короткий огляд (реферат): У статті представлено багатосторонню модель результативної взаємодії між університетами і бізнес-компаніями. Досліджено основні етапи та механізми формування результативної моделі багатосторонньої взаємодії між університетами і бізнес-компаніями при впровадженні у навчальний процесс сучасних інформаційних систем, призначених для автоматизації виробничих процесів в аграрних підприємствах. Визначено мотиваційні, організаційні, освітні та інші складові спільних напрямків роботи закладів вищої освіти, розробників програмного забезпечення і виробничих підприємств. Експеримент проведено на прикладі використання української інформаційної системи для аграріїв Soft.Farm, заснованої на «хмарних технологіях», у декількох напрямках: як предмету вивчення у навчальному процесі при підготовці фахівців із агрономії, одночасного просування і впровадження на підприємствах із проведенням практичного навчання керівників та фахівців, а також здійснення науково-консультативної та маркетингової підтримки розробників інформаційних систем, забезпечення зворотного зв’язку в комунікаційних процесах. Підтверджено, що результативність взаємодії сторін базується на визначенні і поєднанні їх багатосторонніх спільних інтересів, які фокусуються на підготовці кваліфікованих фахівців, наданні консалтингових послуг бізнес-компаніям (моделі S2B та B2S) і навчанні кінцевих споживачів на підприємствах при впровадженні інформаційних систем. З метою поширення набутого досвіду та переходу на нові рівні взаємодії запропоновано створити окремі інноваційні підрозділи у закладах вищої освіти, які будуть займатися розробкою інноваційних проектів, у першу чергу, в сфері інформаційних технологій, за участю бізнес-компаній, виробничих підприємств та державних організацій.
В статье представлена многосторонняя модель результативного взаимодействия между университетами и бизнес-компаниями. Исследованы основные этапы и механизмы формирования результативной модели многостороннего сотрудничества между университетами и бизнес-компаниями при внедрении в учебный процесс современных информационных систем, которые предназначены для автоматизации производственных процессов на аграрных предприятиях. Определены мотивационные, организационные, образовательные и другие составляющие совместных направлений работы высших учебных заведений, разработчиков программного обеспечения и производственных предприятий. Эксперимент проведен на примере использования украинской информационной системы для аграриев Soft.Farm, основанной на «облачных технологиях» и использовавшейся в нескольких направлениях: как предмет изучения в учебном процессе при подготовке специалистов по агрономии, предмет продвижения и внедрения на предприятиях с проведением практического обучения руководителей и специалистов, а также осуществления научно-консультативной и маркетинговой поддержки разработчиков информационных систем, обеспечения обратной связи при коммуникационных процессах. Подтверждено, что результативность взаимодействия сторон базируется на определении и объединении их многосторонних общих интересов, которые фокусируются на подготовке квалифицированных специалистов, представлении консалтинговых услуг бизнес- компаниям (модели S2B и B2S) и обучении конечных потребителей на предприятиях при внедрении информационных систем. С целью распространения приобретенного опыта и перехода на новые уровни взаимодействия предложено создать отдельные инновационные подразделения в заведениях высшего образования, которые будут заниматься разработкой инновационных проектов, в первую очередь, в сфере информационных технологий с участием бизнес-компаний, производственных предприятий и государственных организаций.
The article presents multilateral model of effective interaction between universities and business companies. The main stages and mechanisms of the formation of the productive model of multilateral interaction between universities and business companies in the implementation into learning process of modern information systems, which are designed for the automatization of the production processes at the agricultural enterprises, are studied. Motivational, organizational, educational and other components of the common work areas of higher education institutions, software developers and enterprises are identified. The experiment is conducted by an example of using the Ukrainian information system for farmers Soft.Farm, which is based on «cloud technologies» and used in several directions: as a subject of study in the training off specialists in agronomy, promotion and introduction at enterprises with the practical training of managers and specialists, as well as the implementation of scientific advisory and marketing support for the developers of information systems, providing feedback in communication processes. It is confirmed that the effectiveness of the participant’s interaction is based on the identification and combining their multilateral common interests focused on the training of qualified specialists, the provision of consulting services to business companies (S2B and B2S models), and the training of end-users at enterprises under the implementation of information systems. In order to disseminate the acquired experience and transition to new levels of interaction, it is proposed to create separate innovation units in higher education institutions that will be engaged in the development of innovative projects, primarily in the IT field, with the participation of business companies, production enterprises and state organizations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7482
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 65



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.