Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7794
Title: Керування комплексом маркетингу
Other Titles: Управление комплексом маркетинга
Management of marketing complex
Authors: Русавська, О.О.
Issue Date: 2017
Keywords: автодилерські послуги
автомобільний ринок
маркетинг
комплекс маркетингу
marketing
tourism
tourist enterprise
marketing complex
promotional measures
Abstract: Сутність і завдання управління маркетингом на підприємстві, організаційна структура управління маркетингом, огляд ринку послуг автодилерської галузi. Проаналізовано _основні показники діяльності_ підприємства «АДІС-АВТО» за останні роки, проведено ситуацiйний аналіз підприємства, дана оцінка комплексу маркетингу підприємства. Запропоновано _рекомендації щодо розробки плану маркетингу на 2017-2018 роки у підприємстві «АДІС-АВТО», розроблено заходи з удосконалення організаційної структури підприємств, запропоновано впровадження у підприємстві програми лояльностi споживачів.
The work considers the theoretical aspects of substantive provisions regarding the marketing of small business enterprises, the essence and importance of the marketing environment, the strategy forming developing procedure of a marketing program. The main indicators of the «Tartus-Tour» tourist enterprise activity in the last years are analyzed, the estimation of enterprise’s marketing environment is given. Recommendations for the marketing program development at the «Tartus-Tour» tourist enterprise are suggested, the promotional measures for increasing of enterprise profitability in December 2017 are developed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7794
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf274,22 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf187,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.