Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8137
Назва: Центр субконтрактації як елемент інфраструктури промислового ринку України
Інші назви: Subscontracting center as an element of infrastructure of Ukrainian industrial market
Автори: Авдієнко, Я.А.
Avdiienko, Y.
Бібліографічний опис: Центр субконтрактації як елемент інфраструктури промислового ринку України / Я. А. Авдієнко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2018. – № 66 (2). – С. 46–54.– ISSN 2313-4569.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: промислова кооперація
субконтрактація
Центр субконтрактації
маркетингові функції
комунікаційно-інформаційні технології
industrial cooperation
subcontracting
subcontracting center
marketing functions
communication and information technologies
Короткий огляд (реферат): У статті наведено авторське визначення поняття «субконтрактація» в умовах трансформації ринку в напрямку цифрової економіки. Розглянуто сутність терміну «Центр субконтрактації», різноманітні рішення щодо створення інституціональної бази Центру субконтрактації та його основні функції. Зазначено, що одним з найбільш доцільних шляхів подолання кризових явищ в промисловості України може бути застосування сучасних форм господарювання, а саме, налагодження субконтрактних відносин між різномасштабними підприємствами. Удосконалено методику вибору промислових регіонів на основі системи економічних показників та кластерного аналізу, у яких є потенціал для формування субконтрактаційних відносин між промисловими підприємствами. Ця методика, на відміну від попередніх, враховує розмір підприємств, кількість зайнятих та найманих працівників, витрати на оплату праці, обсяг реалізованої продукції, фінансовий результат. На основі системи економічних показників визначено структуру ринку промислових підприємств України для виявлення промислових регіонів, в яких можуть виникнути варіанти ефективних субконтрактних взаємозв’язків різномасштабних підприємств. Доцільним є більш ґрунтовне дослідження промисловості та машинобудівної галузі Одеської області, яка входить до кластеру найбільш промислово-розвинених регіонів України за результатами аналізу показників розвитку підприємництва. Розроблено методичні основи щодо варіантів створення Центру субконтрактації в м. Одеса, принципів його фінансування, переліку послуг, які будуть надаватися, та забезпечення його маркетингових функцій. Показано ефект від діяльності Центру субконтрактації як інфраструктурного об’єкта підтримки суб’єктів підприємництва для м. Одеси та країни в цілому.
The article presents author’s own definition of the «subcontracting» concept in conditions of market transformation towards the digital economy. The essence of the term «Subcontracting Center», various decisions on creation of institutional base of the Subcontracting Center and its main functions are considered. It is noted that one of the most expedient ways to overcome the crisis phenomena in Ukrainian industry can be the application of modern forms of management, namely, the establishment of subcontracted relations between different-scale enterprises. The methodology for selecting industrial regions, which have the potential for forming subcontracting relations between industrial enterprises, based on the economic indicators system and cluster analysis is improved. This methodology, unlike the previous ones, takes into account the size of enterprises, the number of employees and wage earners, labor costs, the volume of products sold, and the financial result. On the basis of economic indicators system, the market structure of Ukrainian industrial enterprises is determined to identify industrial regions, in which there may be options of effective subcontractual interrelations of different-scale enterprises. A more detailed research of industry and machine-building industry of Odessa region, which is the part of cluster of the most industrialized Ukrainian regions, based on the results of analysis of the entrepreneurship development indicators, is advisable. The methodical bases of the options for creating Subcontracting Center in Odessa, the principles of its financing, the list of services to be provided, and the provision of its marketing functions, are developed. The effect of activity of the Subcontracting Center as an infrastructure object for supporting business entities in Odessa and the country as a whole is shown.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8137
ISSN: 2313-4569
Розташовується у зібраннях:Випуск 2, № 66



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.