Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8414
Title: Управління продуктовим портфелем ПрАТ « Європейський страховий альянс »
Other Titles: Product portfolio management PJSC "European insurance alliance"
Authors: Варченко, А.Ю.
Issue Date: 2018
Keywords: страховий портфель
страхова компанія
страхові послуги
канали продажів страхової компанії
insurance portfolio
insurance company
insurance services
sales channels of the insurance company
Abstract: Метою роботи є аналіз науково-методичних засад управління продуктовим портфелем страхової компанії та розробка практичних рекомендацій щодо управління продуктовим портфелем страхової компанії в процесі трансформації страхового ринку та за умов набуття визначальної ролі нетрадиційних каналів реалізації послуг фінансових установ. Для досягнення зазначеної мети було поставлено і вирішено наступні завдання: - визначена теоретичні основи формування страхового портфеля; - досліджено методи управління страховим портфелем страховика; - виконано аналіз вітчизняного страхового ринку; - проведено SWOT – аналіз ПрАТ «Європейський страховий альянс» ; - запропоновані практичні маркетингові рекомендацій щодо покращення якості управління продуктовим портфелем за каналами продажів. Практичне значення дипломної роботи полягає в тому, що розроблені документи можуть бути використані в практичної діяльності ПрАТ «Європейський страховий альянс».
The aim of the work is to analyze the scientific and methodological principles of managing the product portfolio of the insurance company and to develop practical recommendations for managing the product portfolio of the insurance company in the process of transformation of the insurance market and in case of becoming a determining role of non-traditional channels for the implementation of services of financial institutions. To achieve this The goals were set and the following were resolved task: - defined theoretical foundations for the formation of an insurance portfolio; - Methods of managing the insurance portfolio of the insurer; - analysis of the domestic insurance market; - SWOT analysis of PJSC "European Insurance Alliance" was conducted; - Proposed practical marketing recommendations for improving the quality of product portfolio management through sales channels. The practical significance of the thesis is that the documents developed can be used in practical activities of PJSC "European Insurance Alliance".
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8414
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота.pdf700,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.