Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8574
Title: Соціогуманітарний потенціал освіти як чинник модернізації українського суспільства
Other Titles: Socio-humanitarian potential of education as a factor in the modernization of Ukrainian society
Authors: Шмиголь, М.Ф.
Агафонова, Н.В.
Балута, Т.П.
Гловацька, О.П.
Махінла, Ю.Б.
Румянцева, А.П.
Симоненко, С.П.
Щербина, Н.Ф.
Щубелка, Н.В.
Юшкевич, Ю.С.
Shmigol, M.
Agafonova, N.
Baluta, T.
Glovatskaya, Y.
Makhinla, J.
Rumyantseva, A.
Simonenko, S.
Sherbyna, N.
Schubelka, N.
Yushkevych, Y.
Citation: Соціогуманітарний потенціал освіти як чинник модернізації українського суспільства: колективна монографія / М. Ф. Шмиголь, Н. В. Агафонова, Т. П. Балута [та інш.] / ред. М. Ф. Шмиголь. – Київ, 2018. – 325 с.
Issue Date: 2018
Keywords: вища освіта
глобалізація
гуманітарне знання
економічна культура
компетентнісний підхід
людський капітал
модернізація освіти
морально-етичні цінності
світогляд
competence-based approach
economic culture
globalization
higher education
human capital,
humanitarian knowledge
modernization of education
moral and ethical values
worldview
монографія
Abstract: У колективній монографії визначено зміст сучасної освіти, зокрема розглянуто її онтологічний та епістемологічний виміри, розкрито специфіку модернізації освіти крізь призму компетентнісного та ментального підходів, здійснено критичний аналіз стратегій сучасного гуманітарного знання в контексті актуалізації формування сучасно освіченої, світоглядно зрілої, високоморальної особистості; розкрито сутність та визначено завдання освіти в світлі глобалізаційних процесів, що обумовлюють необхідність формування людини як глобального громадянина – представника мультикультурного суспільства та інтелігента – представника інтелектуальної еліти нашої держави; показано, що визначення фундаментальних цілей освіти неможливо без дослідження історичних тенденцій розвитку освіти.
The collective monograph defined the content of modern education, in particular, examined its ontological and epistemological measurements, revealed the specifics of modernizing education through the prism of competence and mental approaches, made a critical analysis of the strategies of modern humanitarian knowledge in the context of actualizing the formation of a modernly educated, ideologically mature, highly moral person; the essence and objectives of education are identified in the light of globalization processes that determine the need to form a person as a global citizen - a representative of a multicultural society and an intellectual - a representative of the intellectual elite of our state; It is shown that the definition of the fundamental goals of education is impossible without a study of historical trends in the development of education.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8574
Appears in Collections:Кафедра філософії, історії та політології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.