Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 17.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2018Система менеджменту якості підприємства сфери послуг: застосування простих статистичних методівТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2019Особливості функціонування підприємств сфери інжинірингових послуг: проблеми та шляхи поліпшення діяльностіТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2019Чинники впливу на формування та функціонування систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2018Важливі аспекти формування систем управління якістю в контексті вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015Траченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2018Процесний підхід у системах управління якістю підприємств сфери послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2019Ризик-орієнтований підхід у проектуванні як важливому процесі системи управління якістю підприємства сфери інжинірингуТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2019Складові формування систем управління якістю на підприємствах сфери інжинірингових послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2018Внутрішній аудит як засіб поліпшення систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2019Застосування соціально-орієнтованої концепції загального управління якістю на підприємствах сфери інжинірингових послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2018Оцінювання ризиків у системах управління якістю підприємств сфери інжинірингових послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.