Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9799
Title: Управління маркетингом підприємства ТОВ «Телекарт Прилад» в сучасних умовах
Other Titles: Management of marketing of the enterprise of LLC "Telekard Device"
Authors: Ловчєва, А.К.
Issue Date: 2018
Keywords: маркетинг
комплекс маркетингу
функції маркетингу
факторний аналіз
маркетингові комунікації
маркетингова програма
SWOT-аналіз
рекламна продукція
ефективність реалізації проекту
marketing
marketing complex
marketing functions
factor analysis
marketing communications
marketing program
SWOT analysis
advertising products
project implementation efficiency
Abstract: В роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства; основні елементи комплексу маркетингу та його функції. Проведено аналіз основних економічних показників господарської і фінансової діяльності ТОВ «Телекарт Прилад», проведено факторний аналіз обсягу отриманого чистого фінансового результату підприємства.
The paper considers the theoretical foundations of the marketing activity of the enterprise; the main elements of the marketing complex and its functions. The analysis of the main economic indicators of economic and financial activity of LLC "Telecard Device" was carried out, factor analysis of the net financial result of the enterprise was obtained.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9799
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ловчева А.К. Кваліфікаційна робота.pdf183,4 kBAdobe PDFView/Open
Ловчева А.К. Реферат.pdf720,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.